میز خدمت شرکت آب منطقه‌ای همزمان با دهه فجر برپا شد . 

میز خدمت شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در مصلی های نماز جمعه شهر بیرجند و شهرستان های تابعه استان برگزار شد و هم استانی‌ها مشکلات و مسائل خود را بدون واسطه با مدیران در میان گذاشتند.

به گزارش برقاب : میز خدمت شرکت آب منطقه‌ای همزمان با ایام االله مبارک دهه فجر برپا شد . به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی، “عباس سارانی” مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گفت: در راستای اجرای سیاست های دولت مردمی سیزدهم مبنی بر حضور مدیران در بین مردم و رسیدگی به مشکلات و مسائل آنها و ارائه راهکار مناسب در چارچوب قانون، مدیران و کارشناسان این شرکت در ایام دهه فجر در میزهای خدمت مساجد و مصلی‌های نماز جمعه و در بین مردم حضور پیدا کردند.

وی افزود: مدیران با حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره با آنها هم از نزدیک در جریان چالش ها و مسائل حوزه آبی منطقه قرار می‌گیرند و هم با ارائه راهکارهای مناسب در چارچوب قوانین و مقررات در جهت حل مشکلات مردم منطقه گام برمی‌دارند.

وی بیان کرد: برپایی میز خدمت شرکت آب فرصت مغتنمی است که مسئولان با دغدغه مردم در سطوح مختلف آشنا شوند و بی‌ واسطه در جریان مشکلات مردم قرار گرفته و برای رفع مشکلات بکوشند.