موافقت وزیر نیرو با گنجاندن خرید تضمینی آب شیرین شده از دریا برای شرب گلستان در موافقتنامه مربوطه

در دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با مدیر کل برنامه ریزی تلفیقی وزارت نیرو، از موافقت وزیر نیرو با گنجاندن خرید تضمینی آب شیرین شده از دریای خزر برای شرب استان گلستان در موافقت نامه مرتبط خبر داده شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، دکتر یزدان رضائی مدیر […]

در دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با مدیر کل برنامه ریزی تلفیقی وزارت نیرو، از موافقت وزیر نیرو با گنجاندن خرید تضمینی آب شیرین شده از دریای خزر برای شرب استان گلستان در موافقت نامه مرتبط خبر داده شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، دکتر یزدان رضائی مدیر کل برنامه ریزی تلفیقی وزارت نیرو، در این دیدار ، ضمن تشکر از زحمات مجموعه آب منطقه ای استان در بحث مدیریت منابع آب در استان در سال خشک جاری، در خصوص اعتبارات سال ۱۴۰۱ با توجه به وضعیت کشور توضیحاتی ارائه کرد ودر ادامه، از موافقت وزیر نیرو با گنجاندن خرید تضمینی آب شیرین شده از دریای خزر برای شرب استان گلستان در موافقت نامه مرتبط خبر داد.

مهندس سید محسن حسینی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان اظهار کرد: پیگیری نحوه اعتبارات سال ۱۴۰۱ و موضوع خرید تضمینی آب در موافقتنامه مرتبط با آب شیرین کن در وزارت نیرو از جمله مباحث عمده در این جلسه بود.

وی افزود: با موافقت وزیر نیرو با خرید تضمینی آب در گلستان، امید است سازمان برنامه و بودجه کشور هم با موضوع موافقت و در ادامه با مطالعه اجمالی این طرح، اسناد و مدارک را به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای فراخوان سرمایه گذار در این بخش تحویل دهیم.