در دیدار مهندس سلیمانی با مدیرکل جدید بحران استانداری کرمان عنوان شد:

مقاوم سازی پایه ها و اصلاح شبکه توزیع برق شمال با هدف ارتقاء تاب آوری و کاهش خسارت در بحران ها

مهندس سلیمانی  با حضور در ساختمان معاونت عمرانی استانداری با سرپرست جدید اداره کل بحران استانداری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی توزیع برق شمال استان ، مهندس سلیمانی در این دیدار با تبریک انتصاب وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق شمال استان،  با مقاوم سازی پایه ها و اصلاح شبکه توزیع سطح تاب آوری شبکه توزیع برق در شمال استان  در زمان بحران نظیر( سیل یا زلزله ) را ارتقا داده است.

محمد سلیمانی با اشاره به اینکه حوزه خدمات توزیع برق شمال استان کرمان همواره جز مناطق با تعداد و شدت حوادث غیر مترقبه بالاست اظهارداشت:  این شرکت با استفاده از ظرفیت نیروهای کارآمد و با تجربه توانسته  بحران ها نقش آفرینی مثبت و مناسبی را به روز داده و در اکثر بخش ها از شرکت‌های خبره و پیشرو در سطح کشور باشد، گفت: صنعت برق استان کرمان و بخش توزیع به عنوان پیشانی صنعت برق کشور  از توانایی بالایی برخوردار است .
وی اضافه کرد: صنعت برق کشور در مدت  یکسال خدمت دولت مردمی سیزدهم برنامه ریزی دقیقی را طراحی و اجرا کرد به نحوی که در زمستان گذشته با تامین و مدیریت سوخت نیروگاهی و در تابستان سال جاری هم با مدیریت یکپارچه شبکه توانست بدون قطعی برق کشور را تامین کند.

وی با بیان اینکه تعداد و تکثر حوادث در کنار فرسودگی شبکه به خصوص تیرهای برق از چالش های پیش رو در حوزه مدیریت بحران میباشد ،  ابراز امیدواری کرد که در دوره مدیریت جدید اداره کل بحران با مشارکت یکدیگر بتوان با هم افزایی مناسب در جهت رفع موانع و چالش های موجود گام های موثری برداشته شود.

حمید سالخورده مدیرکل جدید بحران استانداری نیز در این دیدار با تشکر از خدمات رسانی  همه جانبه شرکت توزیع نیروی برق شمال استان ، این شرکت را بازویی پرتوان در کنار مدیریت بحران استانداری عنوان کرد و گفت: توزیع برق شمال استان همواره  در حوادث و بحران ها با حضور سریع و به موقع  مایه دلگرمی مدیریت بحران استان بوده  و نشان داده که از ظرفیت بالایی برخوردار میباشد و در حوزه توزیع برق نیز گام‌های خوب و رضایت‌بخشی برداشته‌است.
شایان ذکر است  که در شمال استان کرمان بیش از هفتصد هزار مشترک  از خدمات این شرکت استفاده میکنند و همچنین با ترسیم سند چشم انداز ۱۴۰۴  مراجعات حضوری مردم  نزدیک به صفر رسیده‌است .