معرفی بهترین محصولات گرمایشی و سرمایشی

معرفی بهترین محصولات گرمایشی و سرمایشی ویژگی چهار فصل بودن ایران یعنی داشتن فصول مختلف با آب و هوای متفاوت سبب شده است که ما برای کسب و کار و یا محیط زندگی خویش به فکر محصولات مناسبی باشیم تا همواره بتوانیم یک آسایش دمایی مناسب را تامین کنیم. در ادامه این مقاله قصد داریم […]

معرفی بهترین محصولات گرمایشی و سرمایشی

ویژگی چهار فصل بودن ایران یعنی داشتن فصول مختلف با آب و هوای متفاوت سبب شده است که ما برای کسب و کار و یا محیط زندگی خویش به فکر محصولات مناسبی باشیم تا همواره بتوانیم یک آسایش دمایی مناسب را تامین کنیم. در ادامه این مقاله قصد داریم به شما محصولات سرمایشی و گرمایشی را معرفی کنیم که با راندمان بالا امروزه در مکان‌های مختلف برای رسیدن به دمای ایده‌آل مورد استفاده قرار می گیرند.

سیستم گرمایش تابشی گرماتاب

گرماتاب نام محصولی است که از تکنولوژی گرمایش تابشی برای گرمایش محیط اطراف خود استفاده می کند. این تکنولوژی که از مدرن ترین روش‌ها برای گرمایش در جهان می باشد نخستین بار توسط شرکت ایران مشعل وارد کشور ایران گردید. رسانش، همرفتی و تابش از جمله روش‌های اصلی انتقال گرما می‌باشند. محصولاتی همچون گرماتاب که از روش تابش استفاده می کنند برای تامین گرمایش فضا‌های باز بسیار ایده‌آل و کارآمد هستند. سایر دستگاه‌های گرمایشی بخصوص دستگاه‌های که از مدل همرفتی (جابه‌جای هوا) برای گرمایش استفاده می کنند در محیط باز کارای مناسبی ندارند.

گرماتاب از قطعاتی از جمله رله، ایر سوییچ، شیربرقی، رفلکتور، لوله‌های آتش خوار و… تشکیل شده است. نحوه کارکرد دستگاه گرماتاب گازی صنعتی به این شکل است که گاز درون لوله‌های که بسیار در برابر فشار مقاوم هستند بصورت احتراق کامل سوزانده می شود و سبب افزایش بسیار زیاد دمای لوله‌ها می گردد. بازتاب کننده که به شکل ذوزنقه‌ای طراحی گردیده است، در پشت این لوله‌ها تعبیه می شود و گرمای تولیدی را بازتاب کرده و به اجسام موجود در زیر دستگاه منتقل می کند.

گرماتاب گازی صنعتی

گرماتاب گازی صنعتی

گرماتاب در مدل های بسیار متنوع و با ظرفیت حرارتی و ابعاد مختلف در بسیاری از رستوران‌ها، کافه‌ها و محیط‌های صنعتی نصب گردیده است. در تصویر زیر یک نمونه گرماتاب نصب شده در فضای باز را مشاهده می کنید. برای دیدن پروژه‌ها و تصاویر بیشتر می توانید به وب سایت گرماتابان به آدرس garmataaban.com  مراجعه کنید.

گرماتاب برای فضای باز

گرماتاب برای فضای باز

بخاری برقی صنعتی

بخاری برقی صنعتی نیز از روش تابش برای گرم کردن محیط بهره می گیرد. این دستگاه را می توان در محیط‌های باز و یا بسته بدون هیچ مشکلی استفاده نمود بخاری برقی صنعتی به نام دیگری همچون بخاری تابشی برقی، هیتر تابشی برقی نیز شناخته می شود. این دستگاه برای کارکرد خود تنها از برق استفاده می کند. این دستگاه‌ها نسبت به دستگاه‌های گازی پر مصرف تر و با هزینه تر هستند. بنابراین در مناطقی که امکان بهره مندی از سوخت گاز وجود ندارد استفاده از این دستگاه‌ها توصیه می شود.

بخاری برقی صنعتی با ظرفیت حرارتی‌های متفاوتی تولید می گردد و از اجزا المنت، رفلکتور، ترموستات و … تشکیل شده است. نحوه کارکرد دستگاه‌های برقی با دستگاه گرماتاب گازی که در ابتدا مقاله با آن آشنا شدیم متفاوت است و در این دستگاه جریان الکتریکی عبوری از المنت سبب ایجاد گرما شده و گرما به کمک بازتاب کننده‌های که در پشت المنت قرار گرفته اند در محیط پراکنده می شود.

مه پاش

مه پاش همانطور که از نام مشخص است آب را بصورت بخار و مه در هوا پراکنده می کند. در سیستم مه پاش که تنوع بسیار گسترده‌ی نیز دارد آب با میزان فشار معمولی وارد پمپ مه پاش‌خانگی می گردد. این پمپ فشار آب ورودی را به اندازی چشمگیری افزایش می دهد. آپ پر فشار شده درون شیلنگ‌های که به قسمت خروجی پمپ متصل هستند جریان پیدا می کند.

نازل مه پاش

نازل قطعه ای است که در جنس های مختلف فلزی، برنجی و پلاستکی و … تولید می گردد این قطعه کوچک به همراه پایه نازل در مسیر شیلنگ ها قرار می گیرد. در واقع شیلنگ در مسیرهای که نازل در آن قرار می گیرد از هم جدا شده و به دو سر پایه نازل متصل می گردد. نازل ها داری حفره‌های بسیار ریزی هستند که آب با فشار بالا از آن بصورت مه خارج می شود. پودر آب خارج شده از مه پاش سبب کاهش دما تا ۱۵ درجه می گردد.

در تصویر زیر شما چند پکیج مه پاش را مشاهده می کنید که هر کدام دارای توان و ظرفیت متفاوتی می‌باشد در تصاویر اجزا مه پاش از جمله پمپ، فیلترتصفیه آب، نازل، شیلنگ، سر خط و ته خط نازل قابل مشاهده است.

مه پاش در فضای باز

مه پاش در فضای باز

درخواست خرید و مشاوره در مورد کالاها

برای درخواست خرید انواع محصولات گرمایشی و سرمایشی می توانید از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۴۸۸۴۹۰۵ با ما در ارتباط باشید. همچنین می توانید با مراجعه به وب سایت ما به آدرس garmataaban.com  اطلاعات مفید و کاملی در مورد انواع دستگاه بدست بیاورید.