مصرف برق همچنان بالاست

بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران، میزان مصرف برق همچنان بالا است، به طوری که روز گذشته مصرف حدود ۶۷ هزار و ۶۰۶ مگاوات بود و نسبت به سال گذشته ۷ هزار مگاوات افزایش داشت.

به گزارش برقآب، بر اساس گزارش شرکت مدیریت شبکه برق ایران، میزان مصرف برق همچنان بالاست، به طوری که روز گذشته مصرف حدود ۶۷ هزار و ۶۰۶ مگاوات بود و نسبت به سال گذشته ۷ هزار مگاوات افزایش داشت.

مصرف برق همچنان بالاست و در حال افزایش می‌باشد. به گفته شرکت مدیریت شبکه برق ایران، روز گذشته میزان مصرف برق حدود ۶۷ هزار و ۶۰۶ مگاوات بوده است که نسبت به سال گذشته ۷ هزار مگاوات افزایش داشت. هر چند که این میزان نسبت به روزهای اوج در تابستان کاهش داشته است، اما همچنان روند افزایش مصرف برق را نشان می‌دهد.

از روز گذشته ساعت کاری بخش اداری نیز به روال عادی خود بازگشته است و میزان مصرف برق این بخش نیز می‌تواند بر افزایش مصرف برق تأثیرگذار باشد. بنابراین، لازم است هموطنان همچنان در رعایت برنامه‌های مدیریت مصرف برق کوشا بوده و با کمک به حفظ پایداری شبکه، از پاداش‌های مدیریت مصرف و قبوض رایگان که تا پایان شهریورماه به مشترکان اختصاص پیدا می‌کند، بهره‌مند شوند.

در نتیجه، برای کاهش مصرف برق و حفظ پایداری شبکه برق، تلاش برای رعایت برنامه‌های مدیریت مصرف برق و دریافت پاداش‌ها و قبوض رایگان، امری بسیار ضروری است. همچنین، برای کاهش مصرف برق در بخش اداری، استفاده از تجهیزات پرکارایی و انتخاب منابع نورپردازی و گرمایشی مؤثر و بهینه‌سازی مصرف برق در ساعات پیک مصرف نیز توصیه می‌شود.