مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:

مشترکین بخش خانگی استان لرستان با صرفه‌جویی مشمول ۲۵۰ میلیارد ریال پاداش شدند

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان: مشترکین بخش خانگی استان لرستان با صرفه‌جویی در مدیریت مصرف برق مشمول ۲۵۰ میلیارد ریال پاداش شدند.

به گزارش برقآب، به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق لرستان، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اطلاع رسانی گسترده که از طریق رسانه‌های جمعی، روزنامه‌ها محلی، توزیع بروشور، نصب بنرهای مدیریت مصرف برق در شهرها و روستاها ، تبلیغات گسترده در فضای مجازی استفاده از ظرفیت و امکانات شرکت، و با برنامه ریزی و رعایت الگوی مصرف توسط هم استانی ها ،تعرفه بخش خانگی مشمول ۲۵۰ میلیارد ریال پاداش خوش مصرفی شدند.

مهندس امیری افزود با همکاری انجام گرفته از سوی مشترکان بخش خانگی سرانه این تعرفه از ۲۰۰ کیلووات ساعت سال گذشته به ۱۹۶ کیلووات ساعت در سال جاری رسیده است که این رقم نسبت به رقم مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی از تمامی مشترکین بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی که این شرکت را در عبور موفق از پیک بار ۱۴۰۲ یاری نمودند و الگوی مصرف را رعایت نمودند تشکر و تقدیر نمود و گفت: بدون شک یکی از دلایل اصلی اینکه توانستیم پیک بارتابستان ۱۴۰۲ را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم همکاری و همیاری خوب تمام مشترکین  استان بوده است.

در ادامه مهندس بختیاری معاونت مشترکین شرکت توزیع برق لرستان گفت: از تعداد یک میلیون ۷۳ هزار و۳۴۳ صورتحساب صادر شده  مشترکین استان تعداد ۳۱۰ هزارو ۱۳۹  صورتحساب مربوط به مشترکان بخش خانگی که در طی ماه‌های گرم (خرداد تا شهریور ماه) سال جاری بر اساس نرخ  پله های  مصرفی تعریف شده نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش  مصرف داشته‌اند مشمول این پاداش شده‌اند که در بستانکاری صورتحساب آنها منظور شده است.

وی همچنین افزود: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها و ادارات در استان لرستان همراهی لازم را برای مدیریت مصرف برق نداشتند که مشمول قطع برق گردیدند.