مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس خبرداد:

مشترکان خانگی خوش مصرف استان فارس پاداش میلیاردی دریافت کردند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: درخرداد و تیرماه سال جاری به مشترکان خانگی خوش مصرف این شرکت بیش از 188 میلیارد ریال پاداش پرداخت شد. حمیدرضا کریمی فرد، با اعلام این خبر گفت: از ابتدای خردادماه مشترکان خانگی با مصرف کمتر از الگو یا کمتر از دوره مشابه سال قبل مشمول دریافت پاداش شده اند که در صورتحساب های صادره اخیر آنان اعمال گردید. وی ادامه داد: تعداد338227 مشترک در ماه های ذکرشده با ما همکاری نمودند و کسانی که کمتر از الگوی مصرف انرژی برق استفاده کرده بودند، توانستند مشمول پاداش شوند.

این مقام مسئول یادآورشد: به منظور ایجاد ترغیب و انگیزه در زمینه همکاری مشترکان برق در رعایت مصرف بهینه انرژی برق و پرداخت پاداش بهای برق صرفه جویی شده به آنان، مشترکان بخش خانگی که الگوی مصرف را در ماه های گرم سال (خرداد تا شهریور) رعایت نموده و نسبت به سال قبل کاهش مصرف برق داشته باشند، به ازای هر کیلو وات ساعت کاهش تا مبلغ ۵۰۰ تومان پاداش همکاری مدیریت مصرف دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در بخش دیگری از سخنان خود بر نقش و همکاری مردم در مدیریت مصرف برق تاکیدکرد و ابراز داشت: استان فارس بیش از یک میلیون مشترک برق دارد که ۸۷ درصد آن در بخش خانگی است و از این رو این گروه از مشترکان می توانند با مدیریت مصرف بهینه برق سهم قابل توجهی در عبور مطلوب از پیک بار تابستان سال جاری داشته باشند. وی ساعات اوج مصرف برق در تابستان سال جاری را از ۱۸ – ۱۱ و ۲۳-۲۰ عنوان کرد و گفت: ازکلیه مشترکان خانگی درخواست می شود تا در این زمان از شبانه روز از وسایل پرمصرف همچون اتو، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و…  استفاده ننمایند.

کریمی فرد، در خاتمه ابراز امیدواری کرد با همکاری کلیه مشترکان اعم از خانگی، تجاری، صنعتی، اداری، کشاورزی بتوانیم از پیک بار تابستان سال جاری با موفقیت عبور نماییم.