مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در مراسم تجلیل از خبرنگاران:

مشارکت خبرنگاران در آگاه سازی مردم از شرایط آبی تابستان تاثیرگذار بوده است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نقش رسانه ها را در بهبود خدمات آبرسانی مهم ارزیابی کرد و گفت: تاثیر این همراهی برای آبفا، اطلاع رسانی از شرایط آبی بود که توانستیم با مشارکت خبرنگاران، برنامه ریزی آبفا و همراهی مردم، نزدیک به دو ماه از تابستان گرم با کمترین مشکل پیش بینی شده عبور کنیم.
عبدالحمید حمزه پور در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه آب و فاضلاب، با اشاره به تاثیرگذاری رسانه ها در پیشبرد اهداف این شرکت بیان داشت: سرعت و گستره تاثیرگذاری رسانه ها با ورود شبکه های مجازی بیش از گذشته شده است و نقش این حوزه را کلیدی تر کرده است.
به گفته وی، رسانه ها با حضور در شبکه های اجتماعی و استفاده از این ظرفیت برای اطلاع رسانی هم تاثیرگذاری خود را بیشتر و هم مردم را از این ظرفیت در دسترس برخوردار کرده است.
مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان با بیان اینکه با افزایش سواد رسانه ای، مردم مسیرهای اطلاع رسانی را به خوبی آموخته اند، گفت: مردم با انتشار برخی محتواها در شبکه های اجتماعی، برای راستی آزمایی آن سراغ رسانه ها می روند و این اهمیت بالایی هم برای رسانه و هم برای مردم دارد.
حمزه پور جستجوی رد پای رسانه ها پس از انتشار برخی مطالب در بسترهای رسمی و شبکه های اجتماعی را به عنوان تکیه گاه مردم یاد کرد که آبفا با در نظر گرفتن همه این شرایط همچون گذشته از این توان استفاده و خود را نیازمند آن می داند.
وی با بیان اینکه رسانه ها در انعکاس اخبار آبفا بدون هیچ چشم داشتی به وظایف اطلاع رسانی خود می پردازند، تصریح کرد، روز خبرنگار فرصتی است تا ضمن یادآوری تاثیرگذاری رسانه ها در انعکاس رویدادها از تلاش خبرنگاران نیز قدردانی شود.
حمزه پور در ادامه با اشاره به حمایت های ویژه استاندار هرمزگان از اجرای برنامه های گذر از تابستان با کمترین مشکل گفت: استاندار هرمزگان نیز در این موضوع حساسیت ویژه ای داشت و به شخصه اجرای این برنامه ها را رصد می کرد.
وی ابراز امیدواری کرد، با مجموع اقدامات بتوان به آنچه که دولت در حوزه آبرسانی بویژه در تابستان وعده داده است، دست یافت.
گفتنی است، مدیرعامل آبفا در پایان این مراسم از تلاش خبرنگاران حوزه آب و فاضلاب هرمزگان تجلیل کرد.