مراسم گرامیداشت مقام بانوان و ایام الله دهه فجر در کرمان

مراسم گرامیداشت مقام بانوان و ایام الله دهه فجر در کرمان

به گزارش برقاب،در مراسم گرامیداشت مقام بانوان و ایام الله دهه فجر  عنوان شد:
نقش بانوان در توسعه و ارتقاء بهره وری شرکت و نیز برنامه های کاهش مصرف ۱۴۰۳ حیاتی و مهم است
مراسم گرامیداشت مقام والای زن و مادر ونیز ایام الله دهه فجربا حضور مدیرعامل ،معاونین و اعضای هیئت مدیره ، مشاور استاندار در امور بانوان و خانواده و بانوان شاغل همکار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت  توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ،  مهندس محمد سلیمانی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ایام الله دهه مبارک فجر ، عنوان کرد: امروز با پیشرفت علم و کسب مهارتهای لازم توسط زنان پرتلاش ، نگاهها به حضور و جایگاه زن در جامعه تغییر یافته و زنان و مادران با پذیرش تعهد ، تخصص و با تبعیت از مکتب حضرت زهرا (س) در عرصه های مختلف فنی و تخصصی در سخت ترین شرایط مقتدرانه حضور یافته‌اند وثابت کردند در بسیاری از مسئولیت ها می‌توانند فعالیت کنند و در شرکت توزیع نیروی برق شمال استان نیز بانوان همکار هم در حوزه فنی و هم در حوزه‌های غیر فنی حضور موثری دارندو مصداق این ادعا سمت های مختلفی از عضو هیئت مدیره ،معاون ، مدیر و رئیس گروه در شرکت است که در دوسال اخیر انجام و نتایج خود را نشان داده است و این انتصابات در حوزه بانوان نیز ادامه دار خواهد بود.

وی شاخص وصول مطالبات را در پایان سال جاری و نیز آمادگی همکاری تک‌تک بانوان را در پیک سال ۱۴۰۳مهم و حیاتی برشمرد وباتوجه به نقش بانوان چه در محیط کار و چه در خانه خواستار استفاده حداکثری از این ظرفیت شد وبر لزوم کاهش حتی یک کیلو وات ساعت در پیک بار تابستان تاکید کرد.

سلیمانی از همراهی و همکاری بانوان در رسیدن و موفقیت شرکت در کسب رتبه های برتر استانی و کشوری تقدیر کرد و اظهار داشت : کارهای مانده زیادی داریم که با همت و تلاش همگی به نتیجه مطلوب خواهد رسید.
وی از بانوان خواست تا با ارائه ایده ها و پیشنهادها و راهکارهای نو در تسهیل خدمات رسانی به مشترکین مشارکت داشته باشند تا شاهد رشد و ارتقاء بهره وری شرکت باشیم.
وی با اشاره به حدیث حضرت امام حسین علیه السلام که می فرماید:خواسته های مردم به شما کارگزاران نعمت هایی است که به جانب شما حواله شده است لذا باید شکر این نعمت ها را با خدمت به مردم به جای آوردید اظهار داشت: عمر خدمت ما در اداره یا شرکت کوتاه است و زمان سریع می گذرد لذا باید همواره سعی کنیم به نحو احسن در این مدت کوتاه به مشترکین خدمت کنیم و رضایت ارباب رجوع را حاصل نماییم.
وی در پایان ضمن تاکید بر مشارکت در انتخابات از زحمات بانوان همکار در مجموعه شرکت توزیع نیروی برق شمال استان  و معاونت منابع انسانی و مشاور امور بانوان شرکت قدردانی کرد.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان نیز در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و ایام میارک دهه فجر از حضرت فاطمه زهرا (س)  به عنوان الگوی مسلمانان و بانوان جهان اسلام یاد کرد و گفت:زنان و مادران، یک نقش اساسی و محوری در خانواده دارند و مهمترین رسالت یعنی تربیت فرزندان بردوش آنهاست تا براساس یک تربیت اسلامی و ایرانی، جامعه بتواند در برابر هجمه های فرهنگی دشمن ایستادگی کنند.
گفتنی است در این مراسم  از همسر  و فرزند شهید مدافع حرم حامد بافنده و خانواده فداکاران خدمت ( جانباختگان حادثه سیل گلباف ) و یک نفر از بانوان ورزشکار که کسب مقام کشوری داشتند تجلیل و به بانوان همکار هدیه ای به رسم یادبود از طرف مدیرعامل و هیئت مدیره اهداشد.