مراسم تجدید میثاق با شهدای گلستان اصفهان

مدیر عامل، مدیران و بسیجیان آبفای استان اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش برقآب، به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، مدیر عامل، اعضای شورای معاونین، برخی از مدیران ستادی و مناطق، کارکنان و اعضای پایگاه بسیج برادران و خواهران آبفای استان اصفهان با حضور در گلستان شهدای اصفهان با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

در این مراسم که با حضور مدیران صنعت آب و برق استان اصفهان همراه بود، جمع حاضر با حضور بر سر مزار شهدای گرانقدر گلستان شهدای اصفهان با قرائت فاتحه ای یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند تا در ادامه مسیر خدمت گذاری و پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت مردمی موفق تر عمل کنند.

مدیر عامل و مدیران آبفای استان اصفهان با حضور در مزار آیت الله ناصری، شهید حسین خرازی و حاج احمد کاظمی و شهیدان امیر حسین زاده احمدی و محمد احسان شفیعی، ۲ شهید مدافع امنیت فراجا یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند.

این مراسم تجدید میثاق و گرامیداشت شهدای گلستان شهدای اصفهان، نمادی از ارج و احترامی است که مدیر عامل، اعضای شورای معاونین، برخی از مدیران ستادی و مناطق، کارکنان و اعضای پایگاه بسیج برادران و خواهران آبفای استان اصفهان به شهدایی که در راه دفاع از امنیت و سلامت مردم جان خود را فدا کرده‌اند، نشان می‌دهند.

از طرف دیگر، حضور مدیران صنعت آب و برق استان اصفهان در این مراسم، نشان از همبستگی و همکاری میان این دستگاه ها است. این اقدام نشان می‌دهد که مدیران صنعت آب و برق استان اصفهان نه‌تنها به تلاش های شهدا احترام می‌گذارند، بلکه از ارتباط نزدیک و همکاری با سایر دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های دولت مردمی حمایت می‌کنند.

این مراسم همچنین یادآوری می‌کند که این شهدا در راه دفاع از امنیت و سلامت مردم جان خود را فدا کرده‌اند. بنابراین، مدیران آبفای استان اصفهان با حضور در مزار شهدا، از تلاش و قربانی‌های شهدا تقدیر کرده و به شهدا احترام گذاشته‌اند. این اقدام نشان می‌دهد که این مسئولان به یاد و خاطره شهدا احترام می‌گذارند و آن‌ها را به عنوان الگوها و راهنمایان خود در مسیر خدمت گذاری می‌بینند.