در دیدار مهندس سلیمانی با مدیرکل جدید اجتماعی و فرهنگی استانداری مطرح شد: 

مدیریت همگانی مصرف برق برای گذر از پیک بار تابستان 

مهندس سلیمانی با حضور در استانداری کرمان با دکتر  کوروش احمد یوسفی مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استاندار دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، مهندس سلیمانی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب احمد یوسفی ابراز امیدواری کرد تا درخصوص بحث فرهنگ سازی مدیریت مصرف در سازمان ها با مشارکت دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری  گام های موثری برداشته شود .
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان ، با اشاره به اینکه تامین برق پایدار وظیفه اصلی شرکت های توزیع می باشد اظهارداشت : دراین شرایط گرما و پیک بار تابستان قطعا برای گذراز پیک بار نیازمند یک مدیریت همگانی در بخش های مختلف خانگی ، تجاری ، اداری و کشاورزی هستیم که خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم که نسبت به سال های گذشته از پیک بار بدون هیچ گونه مشکلی عبور کنیم .
وی همچنین از مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استاندار خواست تا در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی راهکارها و برنامه های پیشنهادی را با همکاری دفتر مدیریت مصرف این شرکت درقالب سمینارها و جلسه های آموزشی برای مدیران دستگاه های اجرایی برگزار نماید .
کوروش احمد یوسفی نیز با تقدیر از خدمات  شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در راستای  توسعه و احداث شبکه توزیع و خدمات غیرحضوری گفت : دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری در کنار صنعت برق آماده هرگونه همکاری برای خدمت رسانی بیشتر و تامین رفاه مردم می باشد.​