مدیرعامل آبفا شیراز از توسعه و تعویض شبکه آب بخش روستایی خبر داد

بهمن بهروزی خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به شهر و روستا همزمان و به‌موازات در شرکت آبفا شیراز انجام می‌شود.

گزارش برقآب در مورد مدیرعامل آبفا شیراز و اجرای پنج هزار و ۸۳۰ متر توسعه و تعویض شبکه آب در بخش روستایی خبر می‌دهد. مقام مسئول این امر را اعلام کرده است و تاکید می‌کند که خدمت‌رسانی به شهر و روستا به‌موازات در حال انجام است.

در بخش روستایی، از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و ۹۶۰ متر توسعه شبکه و دو هزار و ۱۲۰ متر توسعه خط انتقال انجام شده است. این توسعه‌ها باعث بهبود و افزایش ظرفیت شبکه آب در بخش روستایی شده است و روند رفاهی و بهبود زندگی ساکنان روستاها را بهبود می‌بخشد.

همچنین، بهروزی اعلام کرده است که در امور آب روستایی، در چهار ماهه اخیر میزان تعویض شبکه به ۷۵۰ متر رسیده است. تعویض شبکه یعنی تعویض و بهبود شبکه آب که به معنای بهبود کیفیت آب و کاهش اتلاف آب است. این امر باعث افزایش کارایی و بهره‌وری در توزیع آب داخل شبکه می‌شود و در نتیجه بهبودی در خدمت‌رسانی به روستاها و بهبودی در زندگی ساکنان آنها ایجاد می‌شود.

در نهایت، اجرای پنج هزار و ۸۳۰ متر توسعه و تعویض شبکه آب در بخش روستایی توسط آبفا شیراز نشان از توجه و تلاش این سازمان برای بهبود و توسعه بخش روستایی دارد. این اقدامات باعث بهبودی در عملکرد و عملیات شبکه آب در روستاها می‌شود و سبب رشد و ارتقای زندگی مردم در این مناطق می‌گردد.