لزوم تامین بودجه تعمیر و نوسازی زیرساخت‌های آب از سوی دولت

امام جمعه شهرستان دماوند با حضور در اداره آبفای دماوند، با مدیر و کارکنان این مرکز دیدار و در مورد مشکلات کم آبی و گلایه های شهروندان از قطع آب در برخی مناطق گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران، حجت الاسلام فتاح دماوندی گفت: گلایه مردم از قطعی […]

امام جمعه شهرستان دماوند با حضور در اداره آبفای دماوند، با مدیر و کارکنان این مرکز دیدار و در مورد مشکلات کم آبی و گلایه های شهروندان از قطع آب در برخی مناطق گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران، حجت الاسلام فتاح دماوندی گفت: گلایه مردم از قطعی آب حق است، هرچند طبق گفته مسئولان آب و فاضلاب افزایش مصرف ، گرمای بیش از اندازه دمای هوا و کاهش بارندگی باعث این مشکل شده ولی هر چه زودتر برای رفع این مشکلات باید اقدام شود.

حجت الاسلام فتاح دماوندی در ادامه با تاکید بر اینکه مدیران باید تلاش کنند یک راهکار برای مشکل افت فشار آب ارائه دهند و چنانچه محدودیت منابع آب وجود دارد همه مردم ملزم به رعایت و صرفه جویی در مصرف آب هستند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: دولت باید برای تعمیر و نوسازی زیرساخت‌های آب بودجه لازم را تامین کند.

مراد فرحت مدیر امور آب و فاضلاب دماوند نیز در این دیدار به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این مجموعه پرداخت و با اشاره به چالش های موجود کم آبی و خشکسالی های اخیر ، خواستار همکاری نهاد امامت جمعه در خصوص نهادینه سازی فرهنگ مدیریت مصرف آب در میان مردم شد.