در دیدار با مدیر کل دادگستری خراسان شمالی عنوان شد؛

قدردانی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان از اقدامات قضایی دادگستری خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در دیدار با مدیر کل دادگستری خراسان شمالی از اقدامات قضایی آن سازمان به منظور حفاظت از اموال شبکه برق استان قدردانی کرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیر کل دادگستری خراسان شمالی در این نشست با بیان این که فراهم کردن انرژی پایدار برای مشترکان از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان در گذر موفق از پیک تابستان بدون هیچ گونه خاموشی نشان از اراده جدی کارکنان آن شرکت، برای تامین برق پایدار مشترکین استان است.

حجت الاسلام “براتی زاده” افزود: بر اساس آیات و روایات معتبر، ضرورت دارد که همه مشترکان نسبت به رعایت مصرف و هم چنین استفاده درست از انرژی در تمامی شبانه روز اهتمام داشته باشند و با توجه به دستورات اکید ائمه (علیهم السلام) در خصوص صرفه جویی، این موضوع را در سرلوحه فعالیت های خود داشته تا علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده، به تولید انرژی در کشور کمک کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات بسیار خوب دستگاه قضایی استان در حوزه برق، گفت: خوشبختانه با توجه به پیگیری و کمک های فراوان، بسیاری از مشکلات حقوقی این شرکت مرتفع شده است که در این راستا نقش دستگاه قضایی استان بسیار قابل توجه بوده است.

مهندس “حسن چاهی” خاطر نشان کرد: با توجه به این که پیک بار جاری استان از ۳۱۰ مگاوات فراتر رفته بود، همکاری مشترکان و به خصوص صنایع و کشاورزان کمک مهمی در این بخش برای پایداری شبکه برق ایجاد کرد.