با سرلوحه قراردادن شعار سال

عملیاتی شدن برنامه های خدمت رسانی شرکت توزیع برق استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: با سرلوحه قراردادن شعار سال برنامه های خدمت رسانی شرکت توزیع برق استان عملیاتی می شود.

به گزارش برقآب، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: تحقق شعار سال در حوزه ماموریت و مسئولیت این شرکت نقش اساسی داشته و در سرلوحه برنامه ها قرار گرفته و اجرایی می شود.

سیدمحمد حسینی نژاد با بیان این که سیاست ها و رویکرد همه ساله شرکت متاثر از اهداف کلان و استراتژی های تدوین شده آماده گردیده گفت: کلیه واحدها می بایست ضمن توجه در اجرای اهداف، نسبت به ارائه شاخص های قابل اندازه گیری در موعد مقرر اقدام نمایند.

حسینی نژاد در گفتگو با دفتر روابط عمومی شرکت به طراحی و استقرار نظام جامع مدیریت دارایی اشاره کرد و افزود: ارتقای فرآیند نگهداری و تعمیرات، افزایش سطح ایمنی، اجرای پروژه های تعریف شده در مهلت مقرر، بهبود کیفیت ولتاژ و توان در سطح شرکت توزیع برق استان سمنان توسعه مولدهای مقیاس کوچک و انرژی های تجدیدپذیر، ارتقای خدمات غیرحضوری و موبایلی، توسعه و انگیزش سرمایه انسانی ازجمله برنامه های مهم سال ۱۴۰۲ در سطح شرکت به شمار می رود.

وی یادآور شد: نامگذاری شعار سال به عنوان “مهار تورم، رشد تولید” وظیفه این شرکت را در تامین برق پایدار و افزایش کیفیت برق تحویلی به تولیدکنندگان و صنایع بیش از پیش نموده است تا شرایط مساعدی برای تمامی مشترکین فراهم آید.

حسینی نژاد به لزوم انجام فعالیت های فرهنگی، تبلیغی در کنار تمام فعالیت های فنی اشاره کرد و گفت: در راستای افزایش آگاهی مشترکین و جابه جایی مشترکین پرمصرف و بد مصرف به سطح مشترکین خوش مصرف و کم مصرف دغدغه اصلی این شرکت برای پیک بار تابستان ۱۴۰۲ بوده و تمامی ارکان های موثر در جهت تحقق این امر در سال جاری بسیج خواهند شد.

وی در پایان اظهار داشت: توسعه نرم افزاری، بازسازی تاسیسات توزیع برق، فعال سازی سامانه های هشدارسازی در شبکه، انجام اتوماسیون تاسیسات توزیع برق، برگزاری مانورهای تجمعی خدمت متعالی، تشکیل جلسات مستمر و مداوم ایمنی به جهت حفظ سلامتی نیروی انسانی، نظارت و بازدید خطوط برق رسانی و ارتقاء سطح امنیت با مدل معماری نوین در جهت استقرار استانداردهای مدیریت خدمات فاوا ازجمله برنامه هایی هستند که مورد اهتمام ویژه در شرکت واقع تا به نحو شایسته ای عملیاتی گردند.