عملکرد سامانه هوشمند) IVR پاسخگویی صوتی هوشمند) در فصل بهار اعلام شد

 عملکرد فصل بهار سامانه هوشمند IVR ( پاسخگویی صوتی هوشمند ) در مرکز فوریتهای برق ۱۲۱ تشریح شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی، مهندس داودی منش رئیس اداره فوریتهای برق ۱۲۱ گفت: این سامانه در مرکز فوریتهای برق ۱۲۱ نصب شده و افزایش رضایت مشترکین، ثبت پرونده خاموشی، جلوگیری از تماس های بهمنی و حذف تماس های پرت و شناسایی هوشمند مشترک از ویژگی های آن می باشد. وی با اشاره به اینکه این سامانه کاملاً بومی بوده و توسط کارشناسان متخصص و مجرب طراحی و راه اندازی شده است گفت: بر اساس هدف گذاری سال ۱۴۰۱ در اداره فوریتهای برق و طبق ارزیابی فصل بهار ، زمان انتظار بیش از ۳۵ درصد کاهش یافته است در حالی که هدف اولیه، کاهش ۱۰ درصدی بوده است.

وی افزود: رضایت مشترکین نیز از مکالمات در فصل بهار نسبت به سال قبل بیش از ۱۲ درصد بهبود یافته است در حالی که هدف اولیه ، افزایش ۱۰ درصدی بوده است.