معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان؛

عدم توجه به کاهش مصرف برق از مصادیق بارز ترک فعل است

معاون استاندار سمنان در دومین جلسه مدیریت بار مصرف برق در ایام پیک ضمن اعلام دستورات لازم به دستگاه های ذیربط در راستای مدیریت مصرف برق در تابستان بیان داشت: عدم توجه به مصوبات هیئت وزیران از مصادیق بارز ترک فعل است.

معاون استاندار سمنان در دومین جلسه مدیریت بار مصرف برق در ایام پیک ضمن اعلام دستورات لازم به دستگاه های ذیربط در راستای مدیریت مصرف برق در تابستان بیان داشت: عدم توجه به کاهش مصرف برق از مصادیق بارز ترک فعل است

به گزارش برقآب، محمد حمیدی تصریح کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید نسبت به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و همچنین ۶۰ درصدی آن در ساعات غیراداری اهتمام داشته و الگوی اعلامی توزیع برق استان سمنان را رعایت نمایند.

وی به اطلاع رسانی مطلوب توسط صدا و سیمای مرکز استان اشاره نمود و افزود: تمامی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی باید موضوع صرفه جویی را جدی گرفته و نکات مرتبط با این موضوع را به گوش آحاد مخاطبان خود برسانند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تاکید کرد تمامی دستگاه های اجرایی که از ظرفیت دیزل ژنراتور برخوردار هستند باید در بازه زمانی ۱۰ صبح لغایت ۱۲ ظهر این دستگاه ها را جهت کمک به شبکه توزیع برق به مدار آورند.

خاطرنشان می سازد در این جلسه که در محل ساختمان شماره ۲ استانداری سمنان برگزار شد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای پایش مستقر و کنترل میزان مصرف انرژی در بخش صنایع و دستگاه های اجرائی استان را ارائه نمود.