عبور موفقیت آمیز شرکت توزیع برق خراسان رضوی از پیک بار زمستان ۱۴۰۱

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با برنامه ریزی های انجام گرفته و همکاری مشترکین در بخشهای مختلف شرکت موفق شده است عبور موفقیت آمیزی از پیک بار زمستان ۱۴۰۱ داشته باشد.

به گزارش برقاب، شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، حسینعلی دیندار افزود: با توجه به شدت سرما، کمبود سوخت و محدودیتی که در تامین گاز تحویلی به نیروگاه های کشور و استان در زمستان سال جاری بوجود آماده بود، صنعت برق به ناچار محدودیتهایی را در مصرف برق توسط بخشهای مختلف از جمله مشترکین صنعتی و کشاورزی استان اعمال کرد.

 

وی بیان کرد: در دیماه امسال دیماند مصرفی مشترکین صنعتی به طور میانگین ۳۹.۶ مگاوات کاهش یافته و شاهد کاهش ۲۸۵۰۵ مگاوات ساعت مصرف برق در خراسان رضوی بودیم.

 

وی اظهار داشت: در بهمن ماه نیز با تداوم سرما و عدم تغییر در شرایط تامین سوخت نیروگاه ها، دیماند مصرفی مشترکین صنعتی به صورت میانگین ۲۷.۳ مگاوات کاهش یافت.

 

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از اواسط دیماه امسال پس از اطلاع رسانی به مشترکین کشاورزی در خصوص محدودیتهای تامین سوخت نیروگاهها، همکاری مشترکین مذکور نیز جلب گردید.

 

دیندار افزود: در این راستا میانگین دیماند مصرفی مشترکین کشاورزی خراسان رضوی در دیماه ۱۳۴ مگاوات و در بهمن ماه ۷۹ مگاوات کاهش یافته است.

 

وی اظهار امیدواری کرد مشترکین از هم اکنون نسبت به برنامه ریزی برای همکاری در برنامه های مدیریت پیک تابستان ۱۴۰۲ اقدام کنند تا شاهد عبور موفقیت آمیز شرکت توزیع برق خراسان رضوی از بازه زمانی مزبور باشیم.