صرفه جویی ۵۶۳ کیلو وات توان انرژی در استان فارس

حمیدرضا جلایر با اعلام این خبر افزود: در این مانور که با حضور ۵۲ گروه عملیاتی، ۱۲۰ نفر نیروی اجرایی فنی، ۵۲ دستگاه خودرو در ۲۶ مدیریت تابعه این شرکت در شهرستان ها برگزار گردید، تعداد ۳هزار چراغ روشنایی  بهینه سازی شد. وی افزایش پایداری شبکه، بازآرایی شبکه های توزیع، کاهش خاموشی و انرژی توزیع […]

حمیدرضا جلایر با اعلام این خبر افزود: در این مانور که با حضور ۵۲ گروه عملیاتی، ۱۲۰ نفر نیروی اجرایی فنی، ۵۲ دستگاه خودرو در ۲۶ مدیریت تابعه این شرکت در شهرستان ها برگزار گردید، تعداد ۳هزار چراغ روشنایی  بهینه سازی شد.

وی افزایش پایداری شبکه، بازآرایی شبکه های توزیع، کاهش خاموشی و انرژی توزیع نشده، را از اهداف این مانور برشمرد و بیان داشت: کاهش مصرف شبکه روشنایی معابر، پایداری شبکه و در نهایت رضایت مشترکان و سایر ذینفعان نیز از دیگر اهدافی بود که در این مانور مد نظر قرار گرفت.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت پایداری شبکه توزیع برق به ویژه در فصل زمستان گفت: از ابتدای سالجاری برنامه‌های لازم جهت افزایش پایداری شبکه‌های توزیع برق استان فارس صورت پذیرفته تا در زمان وقوع بحران و حوادث غیر مترقبه، مشترکان شاهد ناپایداری در شبکه‌های توزیع برق نباشند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ  شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به اقدامات و تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت برق در حفظ ، بهره وری و پایداری  شبکه توزیع برق افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، تعداد ۳۱۹دستگاه پست فشار ضعیف تعمیرگردیده است.

وی همچنین یادآورشد: در مدت یاد شده، ۴۷۴ کیلومتر شبکه فشارضعیف و ۴هزارکیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی نیز تعمیر شده است.معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس،  در خاتمه سخنان خود هدف از اجرای فعالیت‌های بهره برداری را افزایش پایداری شبکه وتاسیسات توزیع برق وتحویل برق مطمئن و پایدار به مشترکان استان عنوان و ابراز امیدواری کرد با مجموع فعالیت ها و  برنامه ریزی انجام شده، امکان ارتقای سطح رفاه و آسایش و رضایتمندی مشترکان فراهم شود.