رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو عنوان کرد؛

شهروندان خراسان شمالی مایه افتخار کشور هستند

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو که همزمان با برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم و به مناسبت برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد امام حسن عسگری علیه السلام بجنورد برگزار شد، حضور پیدا کرده بود، شهروندان خراسان شمالی را مایه افتخار کشور عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری برقاب؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو عنوان کرد؛شهروندان خراسان شمالی مایه افتخار کشور هستند.
 رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو که عصر روز پنج شنبه گذشته در محفل قرآنی به مناسبت گرامی داشت شهدای غزه حضور پیدا کرده بود، با محکوم کردن جنایت های اسرائیل در غزه گفت: رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی در حالی که بیش از ۲ ماه با شدیدترین حملات به غزه، باعث شهید شدن بیش از ۱۷ هزار تن شده است که متاسفانه مدعیان حقوق بشر به خصوص آمریکا با حمایت های خود از اسرائیل، چشم خود را بر روی این جنایات بسته اند.
مهندس “مهدی قبادی” با بیان این که همه مسلمانان جهان از این اقدامات به خروش آمده اند، ادامه داد: متاسفانه رژیم اسرائیل با جنگ افروزی و به شهادت رساندن انسان های بیگناه، موجب خشم و انزجار مسلمانان شده است.
وی در ادامه سخنان خود با بیان این که از سال گذشته تاکنون بیش از ۱۳ هزار نفر در جشنواره های قرآنی که به میزبانی وزارت نیرو برگزار شده است شرکت کرده اند، خاطر نشان کرد: خوشبختانه وزارت نیرو یکی از ارگان های بسیار پیشتاز در حوزه قرآن و عترت است که طی یک سال گذشته، بیش از ۳۰ محفل قرآنی برگزار کرده است.
“قبادی” با بیان این که از این تعداد حدود ۱۵ مورد مربوط به دفاع از قرآن در مقابل هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم بوده است، ادامه داد: با توجه به تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار مسلمانان این مرکز تاکنون در ۱۳ استان اقدام به برپایی مراسم قرآنی به مناسبت گرامی داشت شهدای غزه کرده است.
وی در پایان با قدردانی از شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در برپایی محافل قرآنی، خاطر نشان کرد: استقبال و حضور پرشور شهروندان خراسان شمالی از محافل قرآنی مایه مباهات و افتخار کشور است و توزیع نیروی برق استان نیز، از شرکت های پیشتار در برپایی این مراسم ها است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی نیز در این مراسم با قدردانی از حضور رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت نیرو به استان، این سفر را فرصتی مغتم برای گسترش مباحث قرآن در میان کارکنان شرکت عنوان کرد و افزود: امروزه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، خوشبختانه محافل قرآنی در میان کارکنان و خانواده های آن ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و امیدواریم عمل به دستورات قرآنی نیز در سرلوحه کاری همه کارکنان قرار گیرد.
مهندس “حسن چاهی” برگزاری مراسم های انس با قرآن برای کارکنان صنعت برق استان را، موجب رشد و تعالی معرفت دینی و هم چنین نزدیکی با کلام الهی برشمرد و خاطر نشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق مسائل دینی، ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی از مهم ترین برنامه های این شرکت برای کارکنان است.