عملکرد قابل تحسین مدیر امور آب و فاضلاب

۶۰ انشعاب غیرمجاز آب فاروج شناسایی شد

مدیرامور آب و فاضلاب شهرستان فاروج از شناسایی 60 فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، «مصطفی عرب عامری» مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج با اعلام این خبر گفت: یکی از چالش‌های اساسی این امور برای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به مشترکان، وجود انشعاب‌های غیرمجاز آب در فاروج است لذا از ابتدای سال با پیمایش خانه به خانه، تاکنون ۶۰ فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی گردید. 

وی افزود: از تعداد ۶۰ فقره انشعابات غیر مجاز شناسایی شده، ۴۰ فقره انشعاب قطع و جمع آوری، و ۲۰ فقره نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.عامری گفت: استفاده‌کنندگان غیرمجاز آب به اشخاص حقیقی یا حقوقی‌ اطلاق می‌شود که بدون داشتن انشعاب مجاز و قانونی به مصرف آب از تأسیسات آبرسانی اقدام می‌کنند و یا با داشتن انشعاب، مصرفی مغایر با مقررات دارند.وی با بیان اینکه اصلاح اطلاعات کاربری املاک دارای انشعاب آب و فاضلاب که عملاً از نوعی به نوع دیگر تغییر پیدا کرده باشد، «تغییر کاربری انشعاب» نام دارد، گفت: با توجه به درخواست مشترکین یا شناسایی توسط کارکنان امور آبفا، ۸۳ فقره انشعاب نیز تغییر کاربری داده شد.

گزارش برقآب شامل ۶۰ انشعاب غیرمجاز در فاروج شناسایی و ۴۰ انشعاب قطع و جمع آوری شدند. ۲۰ انشعاب نیز به مراجع قضایی معرفی شدند. علاوه بر این، ۸۳ انشعاب تغییر کاربری داده شد. تغییر کاربری انشعاب در اصلاح اطلاعات کاربری املاک دارای انشعاب آب و فاضلاب انجام می شود.