شستشوی مخازن مهم آب شرب شهرستان سنقر

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر و کلیایی از شستشوی مخازن میانی ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ متر مکعبی آب شرب شهر سنقر خبر داد.

به گزارش برقآب، مقاله حاضر در مورد روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه و نقش آن در تأمین آب شرب شهر سنقر می باشد. این شرکت مسئولیت تأمین آب شرب و فاضلاب در این استان را بر عهده دارد. یکی از موضوعاتی که در این مقاله به آن پرداخته می شود، مشکل شستشوی مخازن آب است. به گفته محمد مهدی سلطانیان، این مخازن حدود ۷۰ درصد از آب شرب شهر سنقر را تأمین می کنند. اما مسئله ای که وجود دارد، فقط در زمان شستشوی مخازن است، آب مورد نیاز شهر به طور قطعی فراهم نمی شود.

در این بخش، توضیح داده می شود که بخاطر ۲ بخشی بودن مخازن، در زمان شستشو هیچگونه قطعی آب صورت نمی گیرد. در واقع در حین شستشوی هر مخزن، ورودی و خروجی آن بسته می شود و در این حالت، تأمین آب شرب از بخش دیگری صورت می گیرد. این مسئله می تواند سبب مشکلاتی در تأمین آب شرب شهر سنقر شود.

در بخش بعدی از مقاله، روش شستشو و گند زدایی مخازن بتنی آب و فاضلاب توضیح داده می شود. مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر و کلیایی اعلام کرده است که این عملیات با استفاده از پودر کلر و با استفاده از ماشین واتر جت انجام می شود. این عملیات بر اساس دستورالعمل های مربوطه انجام می گیرد و به صورت کاملا بهداشتی صورت می پذیرد.

در مورد بخش آخر، اهمیت روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب در تأمین آب شرب شهر سنقر بیان می شود. این شرکت برای حل مشکلاتی مانند موضوع شستشوی مخازن و تأمین آب شرب به مسئولین محلی و فعالان اجتماعی اطلاعات لازم را ارائه می دهد. به این ترتیب، روابط عمومی شرکت با عموم مردم و نهادهای محلی بهبود می یابد و اعتماد مردم به عملکرد شرکت افزایش می یابد.

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر و کلیایی از شستشوی مخازن میانی ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ متر مکعبی آب شرب شهرسنقر خبر داد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنقر و کلیایی خبر داد که مخازن میانی ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ متر مکعبی آب شرب شهرسنقر به طور کامل شستشو داده شده است. این اقدام علاوه بر حفظ کیفیت آب، به بهبود سلامتی شهروندان نیز کمک می کند.