با اجرای رزمایش خدمت متعالی:

شبکه فشارضعیف روستای صالح آباد شهرستان شاهرود بهسازی شد

در قالب رزمایش خدمت متعالی، شبکه و تاسیسات توزیع برق روستای صالح آباد بخش بیارجمند از توابع شهرستان شاهرود بهینه سازی شد.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود، با بیان این مطلب گفت: اصلاح یک هزار و ۸۴۷ متر شبکه فشارضعیف هوایی و تبدیل آن به کابل خودنگهدار، رفع شش مورد کانونهای خطر شناسایی شده در شبکه، تعویض ۹ مورد کابل سرویس انشعابات مشترکان و جابه جایی و نصب ۱۲ اصله پایه برق، به عنوان مهم ترین اقداماتی است که در این طرح جهادی – ضربتی به اجرا درآمده است.

جمال فرخ زاده با اشاره به این که این برنامه ظرف دو روز با حضور ۲۶ نفر از نیروهای عملیاتی برق شاهرود، بیارجمند و میامی عملیاتی شده افزود: چنانچه این برنامه به روال عادی انجام شود، هفت روز کاری زمان نیاز داشته و با تجمیع امکانات و تجهیزات و بسیج نیروها، در کمترین زمان اقدامات مورد اشاره صورت پذیرفته و بیشترین بهره وری حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: افزایش ضریب اطمینان خطوط برق رسانی، پیشگیری از سرقت شبکه سیمی، رفع کانونهای خطر با جابه جایی پایه ها، رفع حریم شبکه، اصلاح اتصالات سُست در شبکه فشارضعیف، کاهش خاموشی های ناخواسته و بهبود پروفیل شبکه، از مهم ترین اهداف این رزمایش است.