شبکه برق پایتخت در شرایط پایدار است، پرمصرف ها در صورت عدم همکاری با محدودیت مواجه خواهند شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ضمن قدردانی از همراهی و همکاری پایتخت نشینان در مدیریت مصرف انرژی، با بیان این که شبکه برق شهر تهران علیرغم تجربه دمای 40 درجه ای هوا، در شرایط کاملا پایدار قرار دارد گفت: به منظور حفظ پایداری شبکه برق شهر تهران، در صورت بی توجهی به هشدارهای داده شده، محدودیت های قانونی برای مشترکان پرمصرف اعمال خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ” کامبیز ناظریان” با اشاره به این که با تلاش های شبانه روزی کارکنان این شرکت و فعالان صنعت برق کشور و همچنین همراهی ارزنده شهروندان پایتخت، شبکه برق شهر تهران علیرغم افزایش قابل توجه دمای هوا در شرایط کاملا پایداری قرار دارد از همکاری مشترکان این شرکت در کاهش مصرف برق قدردانی کرد و گفت: بدون شک همدلی شهروندان تهرانی و همچنین همراهی دستگاه های اداری و صاحبان صنایع نقشی غیرقابل انکار در موفقیت این شرکت در کنترل پیک بار کلان شهر تهران داشته است و امیدواریم با تداوم این همکاری بتوانیم فصل گرما را بدون کوچک ترین اختلالی در تامین برق پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: شبکه برق شهر تهران به صورت لحظه ای در حال رصد است و به منظور اطمینان از آرامش و آسایش شهروندان، تا پایان فصل گرما، محدودیت های قانونی برای مشترکان پرمصرف اعمال خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از شهروندان تهرانی درخواست کرد با تداوم این همراهی و خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف به ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۸ به حفظ شرایط ایمن و پایدار فعلی شبکه برق، کمک نمایند.

وی همچنین با قدردانی از همکاری بخش اعظم دستگاه های اداری و اجرایی پایتخت تاکید کرد: مصرف لحظه ای تمامی مشترکان اداری در حال کنترل است و ادارات پرمصرف نیز در صورت بی توجهی به مصوبه هیات دولت با اعمال محدودیت مواجهه خواهند شد.