سیزدهمین جشنواره فراگیر نخستین واژه آب در آبفا خراسان رضوی کلید خورد

اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی نحوه اجرای سیزدهمین جشنواره فراگیر نخستین واژه آب از طریق ویدئوکنفرانس در آبفا خراسان رضوی برگزار شد. در این نشست که کارشناسان و مسئولان روابط عمومی امورهای قوچان ، درگز، طرقبه شاندیز، کلات، گلبهارو چناران حضور داشتند مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان […]

اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی نحوه اجرای سیزدهمین جشنواره فراگیر نخستین واژه آب از طریق ویدئوکنفرانس در آبفا خراسان رضوی برگزار شد.

در این نشست که کارشناسان و مسئولان روابط عمومی امورهای قوچان ، درگز، طرقبه شاندیز، کلات، گلبهارو چناران حضور داشتند مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ، عبور موفقیت آمیز آبفا استان از نیمه نخست سال جاری به ویژه پیک مصرف آب تابستان را نتیجه تلاش شبانه روزی همکاران ستاد ، شرکت های تبصره دو و امورهای تابعه دانست و کسب رتبه برتر این شرکت در جشنواره استانی شهید رجایی را تبریک گفت.
سعید روزی علت این موفقیت ها را فرهنگ سازی و ترویج مصرف درست آب در بین اقشار مردم دانست و افزود: رویکرد اطلاع رسانی و فرهنگ سازی بایستی منجر به ایجاد تحول در مخاطبان شود.
وی با بیان اینکه ما نیز به عنوان بخشی از بدنه وزارت نیرو لازم است خود را باسیاست ها و برنامه های ابلاغی هماهنگ کنیم افزود: با توجه به حرکت جامعه به سمت عادی سازی در حوزه مقابله با کرونا ویروس، برنامه ریزی روابط عمومی ها باید مطابق با شرایط حاکم بر جامعه باشد.
وی همچنین از روابط عمومی ها خواست برنامه های سیزدهمین جشنواره نخستین واژه آب را در راستای با تقسیم بندی های منطقه ای آموزش و پرورش اجرا کنند.
در ادامه رئیس گروه آموزش و همگانی آبفا خراسان رضوی به تشریح دستورالعمل نحوه برگزاری جشنواره نخستین واژه آب پرداخت .
احمدرضا شجاعی گفت: کیفیت جشنواره امسال که از ۱۵آبان ماه تا اواسط اسفندماه ۱۴۰۰برگزارمی شود در ارزیابی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور لحاظ خواهد شد.
پروانه عابدین رئیس گروه ارتباط با رسانه آبفا استان هم نحوه ارسال اخبار و راه های تقویت محتوای خبر را بیان کرد و از روابط عمومی ها خواست ار تباط خود را با ادمین کانال های بومی و منطقه ای تقویت کنند.