هلال احمر آذربایجان‌ شرقی و حضور موثر در زلزله اخیر ترکیه

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تبریز، حضور و فعالیت جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی در مناطق زلزله زده خوی را باعث غرور و سرافرازی ایران و استان دانست.

به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عبدالله جعفریان در نشست هم‌اندیشی با مدیر عامل و مدیران جمعیت هلال احمر آذربایجان‌ شرقی، ضمن قدردانی از زحمات این مجموعه به‌هنگام بروز حوادث گفت: هلال احمر همواره در زمان بروز حوادث طبیعی و غیر طبیعی حضور داشته و دارد.

وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز به عنوان یک شرکت خدمات‌رسان همواره در موقع بحرانی در کنار هلال احمر گام برداشته است و آخرین نمونه آن، استقرار اکیپ اعزامی برق تبریز به مناطق زلزله‌زده خوی بود که پس از نصب چادرهای اسکان، مسئولیت برق‌رسانی به چادرها را شرکت ما بر عهده گرفت.

جعفریان با اشاره به حضور اکیپ اعزامی برق تبریز به مناطق زلزله‌زده خوی از لحظات ابتدایی، به عنوان استان معین گفت: تیم اعزامی شرکت به مدت دو هفته در این شهرستان حضور یافته و به تامین روشنایی مراکز اسکان اضطراری پرداخت.

وی با اشاره به تجربه موفق برق تبریز از حضور در زلزله ورزقان، کرمانشاه و خوی، از اعلام آمادگی این شرکت برای اعزام هلال احمر آذربایجان‌ شرقی به مناطق زلزله‌زده در داخل کشور و خارج کشور خبر داد.