سازمان بسیج ادارات همدان و شرکت توزیع برق استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج ادارات استان همدان با شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در زمینه مدیریت مصرف برق و گذر از پیک سال ۱۴۰۲ در ادارات کل استان امضا شد.

به گزارش برقآب و روابط عمومی، در مراسمی با حضور علی سهرابی بیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان و امیر ترکاشوند مسئول بسیج ادارات و کارمندان استان همدان، تفاهمنامه همکاری بین سازمان بسیج ادارات و شرکت توزیع نیروی برق استان همدان امضاء شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این مراسم با اشاره به اهمیت بحث مدیریت مصرف برق به ویژه در فصل تابستان اظهار کرد: مردم با صرفه‌جویی در مصرف انرژی در پیک بار تابستان می‌توانند یاری‌گر خادمین خود در صنعت برق باشند.

علی سهرابی بیدار با اشاره به اثرگذاری فرماندهان بسیج در ادارات و سازمان‌ها افزود: ایثارگران و بسیجیان مسئولیت‌پذیر و مرجع هستند و سخن آنان اثرگذار است و می‌توانند در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف به ویژه در ادارات نقش مؤثری داشته باشند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر عنوان کردک مدیریت مصرف نیز امر به معروف است که علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی موجب حفظ محیط زیست و منابع برای آیندگان و آسایش بیشتر مردم می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: امید است با اقدامات انجام شده برای مدیریت پیک بار تابستان در راستای خدمت رسانی مطلوب‌تر و رضایتمندری بیشتر مردم گام برداریم.