رونمایی از طرح تحول دیجیتال شرکت توزیع برق خراسان رضوی در نمایشگاه صنعت برق مشهد

همزمان با پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در مشهد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان از طرح تحوی دیجیتال مدیریت دارایی های فیزیکی این شرکت رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، رونمایی از طرح مدیریت دارایی های فیزیکی این شرکت طی بازدید دکتر جواد خدایی و مهندس محسن ذبیحی به همراه برخی مسوولان دیگر از غرفه این شرکت در نمایشگاه صنعت برق مشهد در آخرین روز از این رویداد انجام گرفت.

مجری طرح مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در تشریح طرح مزبور در محل غرفه گفت: با توجه به وجود کارکنان صاحب دانش، با انگیزه و با صلاحیت، این‌ شرکت در زمره شرکتهای پیش رو و نوآور در صنعت برق کشور محسوب شده و تحقیقات و نوآوری به بخش جدایی ناپذیر از آن تبدیل شده است.

ناصر نائب با بیان اینکه توسعه زیرساختهای جدید دانش بنیان همواره از اهداف عالیه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به شمار رفته است، افزود: یکی از اقدامات نوآورانه این شرکت که برای نخستین بار در سطح کشور اجرا و به طور کامل پیاده سازی شده، طرح تحول دیجیتال در مدیریت دارایی‌های فیزیکی است.

به گفته مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مسئولان مربوطه از دیگر اقدامات و نوآوریهای شرکت که در غرفه به نمایش درآمده بود، دیدن کردند و در جریان مهمترین اقدامات این نهاد از جمله پیاده سازی و استقرار نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی به عنوان یک الزام با هدف افزایش بهره وری، مهیا شدن امکان اعلام مشکلات توسط مشترکین به صورت آنلاین و از طریق رمزینه های پاسخ سریع نصب شده روی تجهیزات و … قرار گرفتند.

مهندس تقی وحیدی، ساخت لوازم اندازه گیری و سایر دارایی‌های فیزیکی را از دیگر پروژه های تحقیقاتی اجرا شده توسط شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برشمرد که در بازدید معاون استاندار به همراه سایر مسئولان از غرفه این شرکت در نمایشگاه صنعت برق مشهد مورد اشاره قرار گرفت.

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق (قدرت و الکترونیک)، تجهیزات و صنایع وابسته از چهاردهم تا هفدهم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر شد.