شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در جشنواره رسانه ای فجر انقلاب خوش درخشید

رمز پیوستگی: تاثیر روابط عمومی بر اعتماد جامعه

غلامرضا حشمتی گفت : در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای فجر انقلاب اسلامی که با حضور دکتر بهادری جهرمی سخنگوی دولت ، دکتر محمدی زاده استاندار ، معاونین و مدیران کل استانداری ، مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان در سالن کوثر استانداری بوشهر و همزمان با نشست شورای روابط عمومی های استان بوشهر برگزار شد روابط عمومی این شرکت به عنوان برگزیده انتخاب شد.

به گزارش برقآب، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در جشنواره رسانه ای فجر انقلاب اسلامی خوش درخشید. در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور مقامات برجسته از جمله سخنگوی دولت و استاندار بوشهر برگزار شد، روابط عمومی این شرکت به عنوان برگزیده انتخاب شد.
نقش و جایگاه روابط عمومی در روزگار معاصر و در هنگامه پیشتازی رسانه ها جایگاهی رفیع و گرانقدر است. آگاهی بخشی، اقناع و اعتمادسازی و تعامل مستمر با جامعه ای آگاه و روزآمد مستلزم تلاش و توانمندی مضاعف در این عرصه است. روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با ابراز مباهات از همراهی با جشنواره رسانه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر، موفقیت خود در احراز رتبه برتر در قالب کلیپ به تشخیص و رای هیات داوران در جشنواره را به محضرتان تبریک عرض نموده و آرزومند توفیقات بیشتر و نقش آفرینی درخشان و الهام بخش شما در تمام دوران خدمت و مجاهدت هستیم.
در ارزیابی جشنواره رسانه فجر با توجه به تولید کلیپ های فرهنگ سازی برق توسط رییس گروه بازی وارسازی دفتر روابط عمومی شرکت، او به عنوان برنده رتبه برتر شناخته شد.
با توجه به اینکه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در جشنواره رسانه ای فجر انقلاب اسلامی خوش درخشید، می‌توان نتیجه گرفت که این شرکت توانایی بالایی در ارتباط با جامعه و رسانه ها دارد و تلاش دائمی برای افزایش اعتماد جامعه به آن داشته است. این مسئله نشان می‌دهد که روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به خوبی توانسته است از اهمیت ارتباطات در جامعه علم واقعی را درک کند و منافع عمومی را در تمامی مراحل فعالیت‌های خود در نظر بگیرد