توسط امور منابع آب فیروز کوه انجام شد؛

رفع تصرف بیش از دو هزار متر مربع از بستر و حریم رودخانه فرح رود

سرپرست امور منابع آب فیروزکوه از رفع تصرف حدود دو هزار و 100 مترمربع از اراضی بستر و حریم رودخانه فرح رود در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران،” علی اکبر حسینی رمدانی” با اعلام این مطلب، اظهارکرد: با همکاری گروه گشت و بازرسی آب های سطحی و واحد حقوقی این امور، مساحتی در حدود دو هزار و ۱۰۰متر مربع از بستر رودخانه فرح رود در منطقه لزور و اهنز رفع تصرف شد.

وی افزود : طی این عملیات حدود ۱۵۰ متر فنس کشی غیر مجاز نیز تخریب و رفع تصرف گردید.

حسینی رمدانی گفت: در راستای صیانت و حفاظت از رودخانه‌ها و مجاری آب‌های سطحی و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه‌ها، گروه گشت و بازرسی این امور به طور مداوم در منطقه در حال گشت زنی بوده و به محض شناسایی هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در بستر رودخانه ها و مسیل ها فوراً اقدامات قانونی لازم جهت رفع تصرف صورت می گیرد.

سرپرست امور منابع آب فیروزکوه در پایان با تاکید بر اینکه رودخانه ها یکی از مهمترین منابع تامین آب شرب و تغذیه کننده سفره های زیرزمینی می باشندکه باید از آنها به عنوان انفال و ثروت ملی حفاظت کرد، خاطر نشان نمود: امور منابع آب شهرستان فیروزکوه با توجه به وظیفه ذاتی خود بر اساس قانون با هر گونه تخلف در زمینه منابع آب های سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.