در شهرستان‌های فارس

رفع بیش از ۶۸۰۰ مورد حادثه آب در تأسیسات آبرسانی

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس از رفع بالغ بر ۶۸۰۰ مورد حادثه آب در خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب شرب شهرها و روستاهای استان طی ۴ ماهه ی نخست سال ۱۴۰۲ خبر داد.

گزارش برقآب در مورد رفع بیش از ۶۸۰۰ مورد حادثه آب در تأسیسات آبرسانی شهرستان‌های فارس در ۴ ماه گذشته به صورت زیر قابل نوشتن است:

۱. معرفی مدیر عامل آبفا فارس و رشته فعالیت او
– مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس، دکتر علی جان صادق پور، افتخار دارد که به رفع بیش از ۶۸۰۰ مورد حادثه آب در خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب در شهرها و روستاهای استان فارس در طی ۴ ماه اول سال ۱۴۰۲ پرداخته است.

۲. اهمیت تعمیر و نگهداری تأسیسات آبرسانی
– یکی از رویکردهای مهم شرکت آبفا فارس در حوزه خدمت رسانی، تعمیر و نگهداری تأسیسات آبرسانی جهت ارائه خدمات مستمر است. این تلاش به فضل الهی باعث رفع بالغ بر ۶۸۰۰ مورد حادثه آب در خطوط انتقال و شبکه های توزیع در شهرستان های استان فارس شده است.

۳. تلاش همکاران در شهرستان های استان فارس
– تلاش و همکاری شبانه روزی مأمورین حوزه بهره برداری و رفع اتفاقات در شهرستان های استان فارس، باعث رفع بیش از ۲۶۰۰ مورد حادثه آب در تأسیسات آب شرب روستاها و نیز حدود ۴۲۰۰ مورد در ۱۱۷ شهر استان در طی ۴ ماه اول سال جاری شده است.

۴. درخواست همکاری از مردم
– مردم عزیز در شهرها و روستاهای استان فارس می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه حادثه و اتفاق در خطوط انتقال، شبکه های توزیع و انشعابات آب، در هر ساعتی از شبانه روز با شماره ۱۲۲ تماس حاصل نموده و شرح حادثه را گزارش دهند. مأمورین رفع حوادث در تمامی شهرستان های استان آماده حضور و رفع اتفاق مورد نظر در کمترین زمان ممکن هستند.