مدیر کل بازرسی شرکت توانیر:

رعایت سلامت اداری مهم ترین ارکان نظام اداری صنعت برق است

 مدیر کل بازرسی شرکت توانیر در نشست اداری با مدیران شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی بر رعایت سلامت اداری کارکنان صنعت برق تاکید کرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت توانیر که به همراه هیئت همراه، در بازدیدی ۲ روزه در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از نزدیک به روند فعالیت ها پرداخته بود، در نشست پایانی هماهنگی با مدیران این شرکت، با بیان این که نظارت بر انجام فعالیت ها بسیار حائز اهمیت است، خاطر نشان کرد: نظارت بر فعالیت ها و پروژه های اجرایی در صنعت برق به معنای کمک کردن به آن ها در جلوگیری از خطاهای احتمالی است تا در پیشبرد آن ها مدیریت بهتری صورت گیرد.

مهندس “مجید برنگی” ادامه داد: مدیران شرکت ها باید با نظارت مستمر بر فعالیت های اداری و اجرایی، ماهیت پیشگیرانه از انحرافات داشته باشند تا از هرگونه تبعات در آینده جلوگیری شود.

وی با بیان این که سلامت اداری مهم ترین ارکان نظام اداری کشور است، تاکید کرد: همه کارکنان صنعت برق باید در مسیر قانون حرکت کنند و هرگونه مصلحت اندیشی را در فعالیت های خود کنار گذاشته و هم چنین رفتار حرفه ای در محیط کار خود داشته باشند.

مدیرکل دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توانیر با بیان این که تبعیض یکی از مهم ترین عوامل نارضایتی مردم و کارکنان است، خاطر نشان کرد: همه مدیران باید با تمام قوا و عزمی جدی، هرگونه تبعیض و فساد را از بین ببرند و با برخورد جدی با هرگونه عامل آن، زمینه انگیزه را در کارکنان به وجود آورند.

مهندس “برنگی” هم چنین با بیان این که توجه به نیروی انسانی در صنعت برق باید مورد اهتمام همه شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو باشد، خاطر نشان کرد: نیروی انسانی موجود در صنعت برق کشور دارای ظرفیت های بالقوه ای است که باید مورد توجه مدیران و مسئولان قرار گیرد تا بتوان با فراهم کردن فضایی مبتنی بر دانش، زمینه توسعه کشور را فراهم کرد.

وی در پایان با بیان این که اموال صنعت برق نیاز به حفاظت و صیانت دارد، خاطر نشان کرد: اموال، تاسیسات و اماکن این صنعت باید همیشه مورد توجه قرار گیرد تا برق پایدار در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در این نشست با قدردانی از مدیران شرکت توانیر به منظور حضور در این شرکت گفت: سفر مدیر کل بازرسی شرکت توانیر و هیئت همراه به خراسان شمالی و حضور در این شرکت فرصتی مغتنم است تا برخی از موارد بهبود و مورد بازبینی قرار گیرد.

مهندس ” حسن چاهی ” با بیان این که رعایت سلامت اداری اولویت اصلی در این شرکت است و با تاکید بر این که همه کارکنان باید در مدار قانون فعالیت های خود را برنامه ریزی کنند، با اظهار خشنودی گفت: خوشبختانه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان با رعایت قانون مداری و نظم اداری در پیشبرد فعالیت های شرکت موفق عمل کرده اند و امیدواریم با ایجاد وحدت رویه مدون این موضوع تداوم داشته باشد. وی ادامه داد: یکی از برنامه های این شرکت شناسایی نقاط ضعف و آسیب پذیر است تا بتوان با نظارت دقیق و همه جانبه از هرگونه احتمالات بعدی جلوگیری کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق در پایان به شفاف سازی قوانین، مقررات، فرایندها و عملکرد در بخش خدمات این شرکت خاطر نشان کرد و افزود: ایجاد نظام اداری سالم، حذف تشکیلات غیر ضرور، نهادینه سازی فرهنگ سازمانی، ارج نهادن به سرمایه های انسانی و عدالت محوری در تداوم خدمات، از اهداف مدیریتی این شرکت عنوان کرد.