دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با رئیس مجمع نمایندگان استان ونماینده مردم شریف شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی

سیدکاظم دلخوش رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن دیدار با محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل این شرکت، به گفتگو پیرامون مسائل روز صنعت برق در استان پرداخت
وی در این دیدار اظهار داشت: صنعت برق کشور طی سالیان اخیر با چالش جدی مواجه شده است که نیاز به اقدامات اساسی و زیربنایی در این حوزه کاملا محسوس و ضروری می باشد.

دلخوش تاکید کرد: باتوجه به اهمیت و ضرورت وجود برق در زندگی مردم، تامین رفاه و آسایش شهروندان در گرو پایداری شبکه های برق است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در ادامه برخی درخواست های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود را مورد پیگیری قرار داد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیز ضمن استماع درخواست‌های مردمی مطروحه، به تلاش‌های کارکنان اینشرکت جهت خدمات ‌رسانی بهتر به مشترکین اشاره کرد و گفت : ارائه خدمات مطلوب در گرو جذب منابع مالی مورد نیاز می‌باشد و در این زمینه نقش نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیارحائز اهمیت است.

گفتنی است مهدی صفاتی سرپرست فرمانداری شهرستان صومعه سرا نیز با حضور در این نشست با رئیس هییت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.