دیدار مدیرعامل با نیروهای جدید و فارغ التحصیل ممتازین دانشگاهی

دیدار مدیرعامل با نیروهای جدید و فارغ التحصیل ممتاز دانشگاهی

به گزارش برقاب،در دیدار مدیرعامل با نیروهای جدید و فارغ التحصیل ممتاز دانشگاهی عنوان شد: اشتغال و جذب ممتازین و نخبگان در سازمان ها ، انتظارات تحول و پیشرفت در این بخش را بیشتر می کند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: اشتغال و جذب نخبگان و ممتازین در سازمان ها ، انتظارات و توقع تحول و پیشرفت را بیشتر می کند چرا که برجستگان علمی در هر موقعیت و جایگاهی بایستی کارآمد و موثر بروز و ظهور پیداکنند. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، مهندس محمد سلیمانی در اولین دوره آموزشی جذب و استخدام ممتازین دانشگاه ها در سال ۱۴۰۲ گفت: جذب و اشتغال برترین های علمی در سازمان ها انتظار تحول و پیشرفت در این بخش را افزایش می دهد، چرا که نخبگان به عنوان نیروهای جوان و تازه نفس در یک سازمان یا شرکت و بکارگیری همه ظرفیت ها در مسیر رشد و ارتقاء بهره وری قطعا کارآمد و موثر هستند. وی با بیان اینکه این عزیزان باید نگاه آکادمیک به فعالیت های شرکت را حفظ کنند، اظهار داشت: انتظار داریم در محیط کار و فعالیت خود اشکالات فرایندهای محیط کاری و فعالیت های تکراری بدون حاصل و غیر بهره ور را پیدا کرده و انجام خدمات اداری را برای مردم تسهیل کنند، به نحوی که رضایت از نظام اداری و نیز خدمات شرکت در بین شهروندان افزایش پیدا کند. وی با بیان اینکه در سال جاری مجوز جذب هشت نفر از ممتازین دانشگاه را ازتوانیر دریافت کردیم ابراز امیدواری کرد: تا بتوان از این ظرفیت در سال جاری و نیز در سال های آینده در این شرکت استفاده نمود. وی به شرکت کنندگان حاضر دراین جلسه توصیه کرد: مهارت‌های ارتباطی و اجتماعی را کسب و به دانش خود اضافه کنند تا با شناخت سریع محیط و تغییرات آن بتوانند از همه ظرفیت ها برای پیشبرد اهداف شرکت استفاده کنید.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود نخبگان و برجستگان علمی نسبت به سایر افراد و پرسنل در مدت زمان کمتری کارآمدی و بهره وری بیشتری را نشان دهند و منشا تحول در محیط شغلی باشند. در ادامه این جلسه معاون منابع انسانی، مدیر امور کارکنان ، رئیس اداره کارگزینی و مدیر روابط عمومی و حراست نیز حضور داشتند که در خضوص شرح وظایف شغلی و سیستم اداری توضیحاتی ارائه دادند.