دیدار رسانه های استان با مدیر عامل و هیئت همراه شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی که به همراه کارکنان دفتر روابط عمومی با حضور در دفتر رسانه های استان برای خدا قوتی و تقدیر از عملکرد آنان به مناست 17 مرداد "روز خبرنگار" حضور پیدا کرده بودند، خواستار نقد سازنده و پر رنگ آنان برای توسعه صنعت برق استان شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیر عامل این شرکت که به همراه کارکنان دفتر روابط عمومی به مناسبت روز خبرنگار به دیدار جمع اصحاب رسانه های استان رفته بود با بیان این که رسانه های استان باید نقش پررنگ و محوری در توسعه استان داشته باشند، گفت: رسانه های استان خط مقدم این شرکت در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مشترکان برای تشویق به اصلاح الگوی و مدیریت مصرف برق هستند.

مهندس “حسن چاهی” گفت: خوشبختانه رسانه های استان با انجام اقدامات ارزنده اطلاع رسانی توانستند به این شرکت در پیک برق تابستان جاری کمک کرده و با آگاهی بخشی مناسب یاریگر این شرکت در گذر موفق از پیک تابستان باشند.

وی با بیان این که رسانه ها می توانند با مجموعه اقدامات خود نقش “توسعه محور” در استان داشته باشند، خاطر نشان کرد: این شرکت از تمامی نقدهای سازنده برای توسعه شبکه برق استان استقبال کرده و این مهم را فرصتی مغتنم برای پیشرفت و آبادنی استان می داند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق در بخش دیگر از سخنان خود به برنامه های انجام شده در گذر از پیک پرداخت تابستان جاری پرداخت و گفت: یکی از برنامه های این شرکت توجه به زیر ساخت ها و توسعه در بخش های فنی است تا برق همیشه پایدار و مطمئن به دست مشترکان برسد.

وی با تشریح این که اصلاح و بهینه سازی ۱۴۳ روستا در سال جاری در دست اقدام است، خاطر نشان کرد: برای این منظور ۸۲۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و هم چنین برای ۷ روستا نیز، ۴۵۰ میلیارد ریال برای برقدار کردن آن تامین اعتبار شده است.

وی در پایان با بیان این که ۱۴۰ برنامه عملیاتی وزرات نیرو در استان در حال پیگیری است، گفت: در سال گذشته بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال جذب اعتبار داشتیم که ۶۱ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ رشد داشته است.