در راستای اجرای طرح ملی قبض برق رایگان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان بامدیرکل صداوسیمای استان دیدار کرد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان و هیئت همراه با مدیرکل صدا و سیمای استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برقآب، به نقل از روایط عمومی شرکت توزیع نیروی برق گلستان ؛ سید احمد موسوی در این دیدار در رابطه با قبض برق رایگان گفت : مشترکانی که مصرف برق خود را نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش دهند پاداش می گیرند.
وی با اعلام این که پاداش همکاری مشترکان در کاهش مصرف نسبت به سال پیش افزایش چشمگیری داشته گفت: سال پیش مشترکان ۵برابر میزان کاهش خود پاداش دریافت می کردند و این پاداش امسال به ۲۰برابر افزایش یافته است.
موسوی افزود: پارسال مشترکانی که زیر الگوی مصرف برق استفاده می کردند، پاداش ۵برابری دریافت نمودند ولی امسال همه مشترکان چه بالای الگو مصرف داشته باشند چه پایین تر از الگو به ازای هر کیلووات ساعت و به صورت پلکانی تا ۲۰ برابر پاداش دریافت می کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود: مشترکان با به کارگیری چند راهکار ساده مانند: سرویس کولرها پیش از فصل گرم، استفاده از سایبان بر روی کولرها، تنظیم دمای کولر گازی برروی ۲۴درجه، کاهش روشنایی غیرضروری و استفاده از نور طبیعی به راحتی مصرف برق خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده و علاوه بر حفظ منابع طبیعی کشور و کاهش هزینه برق مصرفی، پاداش نیز دریافت نمایند.
وی اضافه کرد: مشترکان گرامی می توانند با نصب اپلیکیشن موبایلی برق من از طریق سایت اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان به نشانی www.goped.ir با اطلاع از میزان مصرف برق خود در دوره های پیشین، نحوه برخورداری از پاداش و همچنین راهکارهای کاهش مصرف برق را دریافت نمایند.
وی ادامه داد: راحت‌ترین راه برای اطلاع مشترکان خانگی از مصرف خود استفاده از نرم افزار خدمات غیر حضوری برق من است.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: این نرم افزار از سایت شرکت برق و سامانه‌ بازار قابل دانلود و نصب است.موسوی اضافه کرد : اطلاع رسانی به مردم شریف استان از طریق صدا و سیمای استان انتظار می رود تا مردم همانند قبل در مصرف انرژی برق مدیریت را انجام دهند و از این طرح بیش از پیش بهره مند گردند.در ادامه مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت : صدا و سیمای مرکز استان همانند قبل همکاری خود را با توزیع برق انجام خواهد داد و بخصوص در بحث قبض برق رایگان که یک طرح ملی است بیش از پیش و بصورت ویژه همکاری خود را ادامه خواهد داد. وی اضافه کرد : شرکت توزیع نیروی برق از جمله دستگاه های خدمات رسان بوده که زحمات پرسنل این شرکت قابل انکار نیست و ما هم جهت اطلاع رسانی به مردم شریف استان از مزایای قبض برق رایگان اقدامات لازم صورت خواهد پذیرفت.