مهندس آرش آریانژاد در حاشیه برگزاری بیست و سومین جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار:

دولت در حوزه طرح‌های آبی استان کردستان، سرمایه‌گذاری خوبی کرده است

با هدف هزینه کرد اعتبارات طرح‌های توسعه منابع آب استان، بیست و سومین جلسه طرح‌های اولویت‌دار شرکت آب منطقه‌ای کردستان روز شنبه 18 شهریور با حضور مدیر عامل، معاونین و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.

به گزارش برقآب، با هدف هزینه کرد اعتبارات طرح‌های توسعه منابع آب استان، بیست و سومین جلسه طرح‌های اولویت‌دار شرکت آب منطقه‌ای کردستان روز شنبه ۱۸ شهریور با حضور مدیر عامل، معاونین و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.

بخش ۱: برگزاری بیست و سومین جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار
در بیست و سومین جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار شرکت آب منطقه‌ای کردستان، مدیر عامل، معاونین و جمعی از مدیران این شرکت حضور داشتند. این جلسه با هدف بررسی وضعیت جذب و هزینه کردن اعتبارات طرح‌های توسعه منابع آب در این شرکت برگزار شد. طی شش ماه گذشته، ۲۳ جلسه کارگاهی و ستادی با محوریت همین موضوع برگزار شده است.

بخش ۲: تأمین آب شهرها و روستاها
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان اظهار کرد که طرح‌های اولویت‌دار در تأمین آب شهرها و روستاها به مرحله مناسبی از سرمایه‌گذاری و پیشرفت رسیده‌اند. این پیشرفت بر توجه و سرمایه‌گذاری دولت در حوزه طرح‌های آبی استان برمی‌گردد. مدیر عامل بیان کرد که با ادامه این روند، قرار است به گره‌گشایی در سایر پروژه‌های آبی نیز برسند.

بخش ۳: سرمایه‌گذاری دولت در طرح‌های آبی استان
دولت در حوزه طرح‌های آبی استان کردستان سرمایه‌گذاری خوبی کرده است. این سرمایه‌گذاری به منظور هزینه کرد اعتبارات طرح‌های توسعه منابع آب استان صورت گرفته است. تأمین مالی در پروژه‌های آبی استان به طور ویژه در دستور کار جلسات شرکت آب منطقه‌ای قرار دارد و به صورت جدی پیگیری می‌شود.

بخش ۴: مصوبات بیست و سومین جلسه
در بیست و سومین جلسه بررسی طرح‌های اولویت‌دار، مصوبات زیادی در راستای خاتمه طرح‌های نیمه تمام مورد بحث و به اجرا در آمده است. این مصوبات نشان از پیشرفت و توسعه پروژه‌های آبی در استان کردستان دارند. با توجه به پیشرفت‌های حاصل شده، امیدواریم که در جلسات بعدی نیز پروژه‌های دیگری در این حوزه به اجرا درآیند.