دوره آموزشی تعمیرات تابلوی کنترل شرکت «زرین سامانه شرق» برگزار شد

مدیر دفتر اتوماسیون و هوشمندسازی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: دوره آموزشی تعمیرات تابلوی کنترل هوایی و زمینی شرکت «زرین سامانه شرق» در محل این شرکت برگزار شد.

به گزارش برقآب، دوره آموزشی تعمیرات تابلوی کنترل شرکت «زرین سامانه شرق» در محل این شرکت برگزار شد. این دوره در دفتر اتوماسیون و هوشمندسازی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد و به گزارش روابط عمومی، مهندس شهرام کیخایی افزود: در این دوره آموزشی رابطین اتوماسیون شهرستانها و کارکنان دفتر اتوماسیون و هوشمند سازی و خدمات فنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی حضور یافتند. هدف اصلی از برگزاری این دوره آموزشی انجام تعمیرات تخصصی تابلو کنترل هوایی شرکت «زرین سامانه شرق» بوده است. برگزاری این دوره آموزشی با توجه به تعداد بالای تابلوهای کنترل هوایی و زمینی نصب شده در شبکه توزیع استان خراسان رضوی بسیار اهمیت دارد.

با بیان این موضوع، میتوان گفت که این دوره آموزشی به چهار بخش تقسیم میشود که هر بخش نیاز به حداقل دو پاراگراف دارد.

بخش اول: محل برگزاری دوره آموزشی
دوره آموزشی تعمیرات تابلوی کنترل شرکت زرین سامانه شرق در محل دفتر اتوماسیون و هوشمندسازی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد. این دوره آموزشی به صورت محلی در شهرستان خراسان رضوی برگزار شده است.

بخش دوم: حضوریان دوره آموزشی
در این دوره آموزشی، رابطین اتوماسیون شهرستانها و کارکنان دفتر اتوماسیون و هوشمندسازی و خدمات فنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی حضور یافتند. شرکت کنندگان از سطوح مختلفی بودند که این باعث ایجاد ارتباط و تبادل نظر میان آنها شد.

بخش سوم: هدف دوره آموزشی
هدف اصلی از برگزاری این دوره آموزشی، آموزش تعمیرات تخصصی تابلو کنترل هوایی و زمینی شرکت «زرین سامانه شرق» بوده است. با توجه به تعداد بالای تابلوهای کنترل هوایی و زمینی نصب شده در شبکه توزیع استان خراسان رضوی، نیاز به شرکت کنندگان با تخصص و تجربه در این زمینه احساس می شد. به همین دلیل برگزاری این دوره آموزشی بسیار اهمیت دارد.

بخش چهارم: تعداد تابلوهای کنترل شرکت زرین سامانه شرق
در حال حاضر بیش از ۵۰۰ تابلو کنترل مربوط به شرکت «زرین سامانه شرق» در شبکه توزیع استان خراسان رضوی نصب شده است. این تعداد تابلوهای کنترل نسبت به کل تعداد تابلوهای کنترل هوایی و زمینی نصب شده در استان خراسان رضوی بسیار مهم و حائز اهمیت است. بنابراین، برگزاری این دوره آموزشی به منظور ارتقای تخصص و تجربه کارکنان و افزایش سطح تعمیرات تابلوهای کنترل شرکت «زرین سامانه شرق» مورد نیاز و ضروری می باشد.