مراسم امضا میثاق نامه گذر موفق از پیک برق تابستان

در مراسم امضای میثاق نامه تامین برق پایدار مشترکان استان، مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی بر هم افزایی و همیاری همه جانبه تامین برق مشترکان استان تاکید کردند و مدیر عامل این شرکت نیز در این مراسم، تامین برق پایدار مشترکین خانگی استان را از اولویت های اصلی این شرکت برشمرد و نسبت به قطع برق ادارات پر مصرف دولتی استان که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند، هشدار داد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی؛ مدیر عامل این شرکت در نشست هماهنگی برنامه های مدیریت اضطراری بار و گذر از پیک تابستان جاری با بیان این که تمامی ادارات دولتی موظف به رعایت الگو و کاهش مصرف ۳۰ درصدی، نسبت به مدت مشابه سال پایه (۱۴۰۰) هستند، تاکید کرد: متاسفانه مشاهده شده است که برخی از ادارات به صورت بی رویه اقدام به مصرف انرژی می کنند که این شرکت تذکر و اخطارهای لازم را به آن ها داده است.

مهندس “#حسن_چاهی” ادامه داد:#مرکز_کنترل _و_پایش_برق این شرکت “فهام، به طور لحظه ای مصرف همه برق ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی را رصد می کند و با اعلام اخطار قرمز به آن دسته از مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نکرده و در روند تامین انرژی برق مشترکان خانگی باعث اختلال می شوند، برق آن ها را قطع خواهد کرد.

مدیر_عامل_شرکت_توزیع_نیروی_برق_خراسان_شمالی ادامه داد: خوشبختانه مشترکانی #خانگی همکاری بسیار خوبی در زمینه مصرف با این شرکت داشته اند و امیدواریم با توجه به موضوع ناترازی در بخش تولید و مصرف، این همکاری تداوم داشته باشد.

مهندس حسن چاهی در خصوص برنامه های مدیریت اضطراری بار شبکه برق صنایع و چاه های کشاورزی استان نیز گفت: با توجه به برنامه ریزی هایی که در این خصوص مقرر شده است تمامی صنایع استان، با تغییر شیفت کاری خود از روز جمعه به روز دیگر و به عبارتی انتقال روز تعطیل به یکی دیگر از ایام هفته، به مدیریت پیک بار تابستان کمک کنند. سایر صنایع انرژی بر مثل صنایع فولادی و سیمان نیز می بایست در ایام پیک میزان مصرف خود را ۳۰ درصد کاهش دهند.

وی هم چنین در مراسم امضای میثاق نامه برنامه های گذر از پیک بار و مدیریت انرژی در سال ۱۴۰۲شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی خطاب به همه مدیران تاکید کرد: تمامی کارکنان اجرایی و فنی باید تامین برق مطمئن و پایدار برق مشترکین خانگی را در اولویت کاری خود قرار داده و از هرگونه خاموشی خواسته در این زمینه پرهیز کنند.

وی با بیان این که شرکت تمامی توان و تلاش خود را برای تامین برق استان می کند، در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در راستای اجرای برنامه های تبیینی شرکت مادر تخصصی توانیر با استفاده از همه آموزه های فنی و تخصصی و هم چنین بسیج همه کارکنان و بهره گیری از تمامی منابع و امکانات شرکت، گذر موفق و بدون هرگونه خاموشی در سال جاری داشته باشیم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم مدیران شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی میثاق نامه گذر موفق از پیک برق تابستان و مدیریت انرژی در سال ۱۴۰۲ را امضا و بر عهد خود مبنی بر تحقق اهداف شرکت و تامین برق پایدار و مطمئن مشترکان استان تاکید کردند.