مدیر امور نرماشیر :

در جمع آوری و جریمه انشعابات غیر مجاز مماشات نمی کنیم

حسین پیدایش گفت: با انشعابات غیرمجاز در شهرستان نرماشیر با جدیت کامل برخورد و در جمع آوری و جریمه انشعابات غیرمجاز مماشات نمی شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان، پیدایش افزود: در ۵۰ روز گذشته ۳۶۸ فقره انشعاب غیرمجاز در سطح شهرستان نرماشیر شناسایی شد و از این تعداد ۶۸ فقره تبدیل به مجاز و۴۸ فقره با تشکیل پرونده به دادگاه معرفی شدند.

وی ادامه داد: انشعاب و استفاده غیرمجاز باعث افزایش هدر رفت و اُفت فشار آب و آلودگی شبکه می شود و در خدمات رسانی به سایر مشترکین اختلال به وجود می آید.

مدیر امور آبفا شهرستان نرماشیر تصریح کرد : در راستای حفظ حقوق مشترکان و رعایت عدالت در ۵۰ روز گذشته در پیمایش خانه به خانه توسط پلیس آب در این شهرستان ۳۶۸ فقره انشعاب آب اعم از سه راهی قبل از کنتور، باز نمودن کنتور،دستکاری کنتور وگرفتن انشعاب غیرمجاز از خط انتقال و شبکه توزیع؛ شناسایی و قطع شدند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی پلیس آب و حراست امور و معاونت مشترکین این کار بصورت مستمر ادامه می یابد و با انشعابات غیرمجاز مطابق قانون برخورد خواهد شد.

پیدایش با تاکید بر اینکه شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز به طور ویژه در دستور کار این امورقرار دارد ، گفت: با توجه به اینکه بیشترین انشعابات غیرمجاز در مناطق حاشیه نشین شهر ودر بخش روستایی قرار دارند تاکنون ۷۰ فقره انشعاب غیر مجاز در شهر و ۲۹۸ فقره در روستاها و شهر و بخش تابعه شهرستان نرماشیر شناسایی و۶۸ فقره تبدیل به مجاز شد.