خاموش نمودن لوازم برقی غیرضرور و روشنایی اضافی در بانک ها

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان طی تماس تلفنی با دبیر کمیسیون هماهنگی بانک ها، بر ضرورت مدیریت مصرف برق توسط بانک ها تاکید کرد. سیدمحمد موسوی زاده در این گفت و گوی تلفنی با تشریح وضعیت موجود صنعت برق، بر اهتمام بیش از پیش کلیه دستگاه های اجرایی به ویژه بانک ها به رعایت […]

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان طی تماس تلفنی با دبیر کمیسیون هماهنگی بانک ها، بر ضرورت مدیریت مصرف برق توسط بانک ها تاکید کرد.

سیدمحمد موسوی زاده در این گفت و گوی تلفنی با تشریح وضعیت موجود صنعت برق، بر اهتمام بیش از پیش کلیه دستگاه های اجرایی به ویژه بانک ها به رعایت نکات مرتبط با صرفه جویی در زمینه مصرف انرژی الکتریکی تاکید نموده و اظهار داشت: لازم است تمامی بانک ها مصوبات ابلاغی استانداری و این شرکت را مورد توجه قرار داده و پس از خاتمه ساعات کاری، لوازم برقی غیرضرور، روشنایی و حتی کلیه تابلوها و نورپردازی بیرونی را از مدار خارج نمایند.

در پی این پیگیری صورت گرفته، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان سمنان، طی نامه ای مراتب را به مدیران بانک های عضو این کمیسیون ابلاغ نموده و تصریح کرده است: صرفه جویی در مصرف برق در ساعات کاری و خاموشی روشنایی اضافی بانک ها پس از ساعات کاری یک ضرورت است.

سیدمحمد شادمهر در این مکاتبه خاطرنشان ساخته است: کلیه واحدهای تحت پوشش، نسبت به خاموش نمودن روشنایی اضافی به ویژه؛ نمای خارجی، تابلوها و ریسه ها اقدام لازم به عمل آورده و ضمن ابلاغ مراتب به قید فوریت به کلیه واحدها، نظارت دقیق بر اجرای آن نیز صورت پذیرد.