امام جماعت شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان ؛

حماسه نهم دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است

به مناسبت حماسه نهم دی ماه، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" ، نشست بصیرتی در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان؛ استاد حوزه علمیه و امام جماعت شرکت در این آئین بیان کرد: فتنه سال ۸۸ یک خطر بزرگ برای نظام و انقلاب بود، چرا که عوامل داخلی فتنه‌گر با حمایت غرب سعی در نابودی فضلیت‌ها و ارزش‌های اسلامی داشتند، که به فضل خدا به اهداف خود نرسیدند.

حجت الاسلام رضا طاهریان با اشاره به این که اساس فتنه و طراحی آن توسط دشمن صورت می پذیرد و اجرای آن از سوی عناصر سُست ایمان است گفت: هدف دشمن در فتنه سال ۸۸ وارونه کردن نتیجه انتخابات بود، که در رسیدن به این هدف ناکام ماندند و با حضور پرشور مردم به دعوت رهبری، فتنه گران رسوا شده و شکست خوردند.

وی با عنوان این که در جریان فتنه، حق و باطل با هم آمیخته می شوند و در این لحظه، بصیرت نقش کلیدی درگذر موفق از توطئه دارد افزود: محاسبات و پیش بینی‌های جبهه غرب در ایجاد فتنه ۸۸ اشتباه بود، چرا که آنان نمی‌دانستند مردم با بصیرت خود پس از ندای رهبری حق را از باطل تشخیص می دهند و نفرت و انزجار خود را از فتنه گران اعلام می کنند.

حجت الاسلام طاهریان با اظهار این که ارکان شکل گیری حماسه ۹ دی ماه از دیدگاه رهبری شامل “مردم”، “ایمان دینی” و “عاشورا” است یادآور شد: منش و رفتار شهید سلیمانی به عنوان یک امام شناس و دشمن شناس با بصیرت ، نماد مهم مکتب ماندگار برای جوانان این مرز و بوم است و این مکتب باید به جوانان و نوجوانان که در زمان جنگ حضور نداشتند، معرفی شود.

گفتنی است: شورای فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به مناسبت سال یاد حماسه ماندگار، الهام بخش و انقلابی “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” به صورت مشترک بیانیه ای صادر و تحرکات عوامل خود فروخته را محکوم کردند.