حضور پرشور کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور پرشور کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش برقاب،به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان دوشادوش ملت بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی در مراسم راهپیمایی باشکوهی که به همین مناسبت در کردستان برگزار گردید، حضوری گسترده یافتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان به همراه مدیر دفتر حراست، معاونین و دیگر مدیران و کارکنان این شرکت همگام با دیگر اقشار مردم در این راهپیمایی حماسی حضور یافتند.

حضوری از جنس خدمت جهادی 

در راستای تامین برق جایگاه و مسیر راهپیمایی با توجه به پیش بینی های قبلی تمهیدات ویژه ای از روزهای قبل جهت پایداری برق در روز برگزاری مراسم شکوهمند ۲۲ بهمن دیده شد.

اقدامات به عمل آمده شامل بازدید کامل خطوط برق و رفع نقاط ضعف احتمالی شبکه برق بوده و علاوه بر این، کلیه اکیپ های عملیاتی شامل امور برق جنوب و شمال سنندج در روز برگزاری مراسم آماده باش بوده و در راستای تامین و پایداری برق فعالیت داشتند.

تامین برق پایدار جایگاه مراسم به صورت ویژه از طریق پایدارترین مسیرهای ممکن در کمترین زمان ممکن صورت پذیرفته تا در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ با قدرت نمایی شکوهمند مردم شریف استان و حضور خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان به بهترین شکل ممکن برگزار شود.