با حضور مدیران برق استان سمنان

جلسه هماهنگی گذر از پیک بار تابستان سال جاری برگزار شد

جلسه هماهنگی گذر از پیک بار تابستان امسال، با حضور مدیران ارشد صنعت برق استان سمنان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این نشست بیان کرد: ادارات کم مصرف و همکار در برنامه های پیک بار تابستان سال گذشته مشخص شده و درنظر است در جلسه شورای اداری استان از آنان تقدیر شود.

سیدمحمد حسینی نژاد اظهار کرد:  در نشست شورای اداری استان، سیمای برق استان و وضعیت موجود، میزان مصرف برق مشترکان تعرفه های مختلف و نحوه همکاری آنان به ویژه در بخش بار سرمایشی ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به این که درنظر است در بخش صنایع نیز جلسه ای با حضور دست اندرکاران امر برگزار تا هماهنگی لازم با آنان برای اجرای برنامه پیک سائی صورت گیرد گفت: همکاری صنعت در اجرای برنامه های اوج بار، بسیار اثرگذار است و با برنامه ریزی لازم از ظرفیت آنان بهره مندی مناسبی صورت خواهد پذیرفت.

وی تصریح کرد: در راستای برنامه آموزش و فرهنگ سازی، از ظرفیت رسانه های جمعی استفاده خواهد شد تا در زمینه اقناع سازی مردم بتوانیم گامهای موثری برداریم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان نیز در این نشست بیان کرد: براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی، از هفته دوم اردیبهشت ماه گرما را پیش رو داریم و این پیوستگی تا هفته آخر شهریور تداوم خواهد داشت.

مجید وفایی با عنوان این که بین ۶۰ تا ۷۰ درصد بار مصرفی در این بازه زمانی صورت می گیرد افزود: فرهنگ سازی عمومی مدیریت مصرف یک ضرورت است و با تشریک مساعی و همکاری بیش از پیش مشترکان، امیدواریم بتوانیم از پیک بار سال جاری با موفقیت گذر نماییم.

همچنین در این جلسه پیرامون نشست خبری با اصحاب رسانه، برگزاری جلسات هماهنگی با صنایع، شرکت شهرکها و دیدار با مدیرکل دادگستری استان، بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

گفتنی است: در این نشست معاونین بهره‌برداری، مدیران روابط عمومی و مدیران و کارشناسان حوزه مدیریت مصرف صنعت برق استان هم حضور داشتند.