جلسه شورای فرهنگی درشرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزارگردید

دومین جلسه شورای فرهنگی شرکت باحضور اعضاء این شورا وبه ریاست مهندس فرهادی سرپرست شرکت روز پنجشنبه 16 شهریورماه برگزارگردید.

به گزارش برقآب، در دومین جلسه شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه که تحت ریاست مهندس فرهادی سرپرست شرکت برگزار شد، اعضاء این شورا با حضور خود در جلسه، توجه به مسائل و مشکلات مختلف شرکت را دوچندان کردند. به همین منظور، بشیری دبیر شورا در ابتدای جلسه، به حاضرین خوش آمدگویی کرده و از حضور پررنگ همکاران شرکت در خدمات رسانی به زائران کربلا معلی بازخواستی کرد. سپس هر عضو به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداخت و موضوعاتی را مطرح کرد.

پس از اتمام بحث و بررسی موضوعات، مهندس فرهادی از حضور اعضاء در جلسه تشکر کرده و خواستار همکاری و هم افزایی شورای فرهنگی در زمینه های مختلف و مراسمات آینده شد. او با تاکید بر اهمیت همبستگی و همدلی بین اعضای شورا، از همه حاضران در جلسه خواست تا با تلاش مشترک، بهبود کیفیت خدمات شرکت را در راستای تحقق اهداف فرهنگی و اجتماعی شرکت تامین کنند.

در پایان جلسه، به شش نفر از بانوان باحجاب برتر شرکت لوح تقدیر و چادر مشکی اهداء شد. این تجلیل به منظور تشویق و تقدیر از این بانوان برای نمایش نمونه برتری در استفاده از حجاب در محل کار بود. این تقدیر نشان از توجه شرکت به ارزش های فرهنگی و اخلاقی جامعه و تلاش برای ترویج آنها در داخل سازمان دارد.