مهندس جوادی در مراسم معارفه سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی عنوان کرد:

جانشین پروری و بروز رسانی سیستم های مالی اولویت سال جدید خواهد بود

آیین معارفه سرپرست جدید مالی و پشتیبانی با حضور مدیرعامل و معاونان شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برگزار شد.

به گزارش برقآب، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، پیام جوادی مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و تقدیر از زحمات سید مجتبی سیدی نیا معاون اسبق مالی و پشتیبانی گفت: در شرایط کنونی سکانداری مسئولیت مالی از وظایف خطیری به شمار می رود که خوشبختانه در سالی که گذشت با تلاش پرسنل حوزه مالی و پشتیبانی گام  های موثری در پیشبرد اهداف شرکت و خدمت رسانی به مردم برداشته شد.
وی افزود: انتظار می رود معاونت مالی  و پشتیبانی شرکت در راستای  شفاف سازی و تسریع در امور محوله، به سیستم های مالی به روز مجهز شده و از امکانات بالقوه و خوبی  که در اختیار دارد به نحو مطلوبی بهره مند شود.
وی در ادامه تاکید کرد: به منظور تعالی همه جانبه حوزه مالی این شرکت شایسته است در امر جانشین پروری، برنامه ریزی و اقدامات موثری انجام شود بطوریکه در سال آتی شاهد معرفی مدیران و متخصصان شایسته حوزه مالی باشیم.
علی زند سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی هم ضمن تکریم از خدمات ارزنده معاون سابق مالی و پشتیبانی گفت: امروزه مدیریت مالی هر سازمان جزو فعالیت های مهم و سنگین محسوب می شود و در بخش صنعت برق نیز با اجرای پروژه های مختلف در طول سال، پایداری جریان برق و ارائه خدمت به مردم بصورت ۲۴ ساعته،  سنگینی وظیفه مارا دوچندان می کند.
وی خاطرنشان کرد با وجود پرسنل ساعی، صادق و متخصص حوزه مالی و پشتیبانی انشاا… به اهداف از پیش تعیین شده شرکت دست خواهیم یافت.