تولید چهار میلیارد کیلووات ساعت انرژی در نیروگاه بندرعباس

سرپرست معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان گفت: انرژی تولیدی نیروگاه بندرعباس در هشت ماهه اول امسال از مرز چهار میلیارد کیلووات ساعت گذشت. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان،محمدعقیل عامری با اشاره به مشارکت این نیروگاه در جذب بار راکتیو سلفی جنوب شرق کشور و تصحیح ولتاژ منطقه، […]

سرپرست معاونت مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان گفت: انرژی تولیدی نیروگاه بندرعباس در هشت ماهه اول امسال از مرز چهار میلیارد کیلووات ساعت گذشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان،محمدعقیل عامری با اشاره به مشارکت این نیروگاه در جذب بار راکتیو سلفی جنوب شرق کشور و تصحیح ولتاژ منطقه، افزود: از این میزان انرژی تولید حدود سه میلیارد و هشتصد و هفتاد و یک میلیون و چهارصد و هفتاد و پنج هزار کیلووات ساعت سهم واحدهای بخار و حدود یکصد و چهل و هشت میلیون و دویست و بیست و شش هزار کیلووات سهم واحدهای گازی نیروگاه بوده است.

وی ادامه داد: نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و دو واحد گازی با ظرفیت یک‌هزار و سیصد و بیست مگاوات به عنوان بزرگترین نیروگاه جنوب شرق کشور ، نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان دارد.