توسعه و بازسازی ۶۸ کیلومتر شبکه توزیع آب آشامیدنی در کاشان از ابتدای امسال انجام شد

توسعه و بازسازی ۶۸ کیلومتر شبکه توزیع آب آشامیدنی در کاشان

به گزارش برقاب،معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب کاشان از توسعه و بازسازی بیش از ۶۸ کیلومتر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرها و روستاهای تحت پوشش این شرکت در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد.

یاسراسماعیلی در گفتگو با «آب نما»، اصلاح و نوسازی شبکه‌های فرسوده و توسعه شبکه‌های جدید در چارچوب طرح‌های بازنگری و پهنه‌بندی مصوب را از مهم‌ترین اولویت‌های آبفای کاشان در سال جاری دانست و گفت: در این راستا از ابتدای سال تاکنون ۳۳ کیلومتر شبکه فرسوده اصلاح و ۳۵ کیلومتر شبکه جدید با اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد تومان اجرا شده است.

وی به نقش اصلاح و نوسازی شبکه در کاهش هدررفت آب، کاهش حوادث و اتفاقات، ارتقاء سطح خدمات آبرسانی و پایدارسازی آن و در نهایت رضایت مشترکان اشاره کرد و خواستار تخصیص اعتبار کافی از منابع تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای اقدام جدی‌تر در این زمینه شد.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای کاشان افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در قالب طرح‌های ملی، شبکه و تاسیسات ۲۵ روستای تحت پوشش شرکت آبفای کاشان به طول ۴۰ کیلومتر در بخش‌های نیاسر، قمصر، ابوزیدآباد، سفیدشهر، برزک و بخش مرکزی شهرکاشان در دو سال آینده اصلاح و بازسازی می‌شود.

به گفته اسماعیلی، با تحقق این برنامه دوساله بخش زیادی از مشکلات آبرسانی بیش از ۲۷ هزار روستایی برطرف می‌شود.