در نخستین همایش مدیریت سبز و نظام پیشنهادها:

توزیع برق پایتخت، سبزترین دستگاه اجرایی استان تهران معرفی شد

با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد 64 دستگاه اجرایی استان تهران در نخستین همایش مدیریت سبز و نظام پیشنهادها، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با کسب بالاترین امتیاز به عنوان دستگاه اجرایی برتر و ممتاز این استان معرفی شد.

با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد ۶۴ دستگاه اجرایی استان تهران،شرکت برق تهران با کسب بالاترین امتیاز به عنوان سبزترین دستگاه اجرایی معرفی شد.

به گزارش برقآب و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ همزمان با برگزاری نخستین همایش مدیریت سبز و نظام پیشنهادها که روز یکشنبه؛ ۲۱ اسفندماه برگزار شد، با اعلام نتایج ارزیابی عملکرد ۶۴ دستگاه اجرایی استان تهران در سال ۱۴۰۰ در حوزه  اجرای شاخص های مدیریت سبز، سازمان های برتر، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش؛ طی این ارزیابی، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ موفق شد با کسب بالاترین امتیاز در مجموع امتیازات محورهای ارزیابی، عنوان دستگاه برتر و ممتاز استان تهران را کسب کند.

به دنبال کسب این موفقیت، “کامبیز ناظریان” مدیرعامل توزیع برق پایتخت با تاکید بر این که اجرای شخص های حافظ محیط زیست در جهان امروز نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است گفت: عدم توجه به اجرای شاخص های مدیریت سبز می تواند در درازمدت، تبعات جبران ناپذیر زیست محیطی به دنبال داشته باشد که جبران آن از منابع موجود طبیعی امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: با توجه به این دیدگاه، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به عنوان بزرگ ترین دستگاه توزیع برق کشور، اجرای برترین شاخص های زیست محیطی را به صورت جدی در دستور کار قرار داده و با مدیریت منابع سوخت و انرژی، ملزومات اداری، تصحیح فرآیندهای کاری و اجرایی، توسعه سامانه های غیرحضوری و الکترونیکی و بهره گیری از جدید ترین فناوری های روز دنیا در تلاش است تا به عنوان شرکتی مردمی و پیشرو بتواند در این این حوزه نیز منشا آثار ارزشمندی در کشور باشد.

“مسعود قاسمی” معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز با بیان این که این مجموعه به عنوان یکی از بزرگ ترین متولیان توزیع انرژی در کشور با هدف الگوسازی و توسعه فرهنگ مدیریت مصرف انرژی و منابع طبیعی، رعایت استانداردهای زیست محیطی و شاخص های مدیریت سبز را به عنوان یکی از مهم ترین مولفه های اداری در تمامی ساختمان های متعلق به خود اجرایی کرده است گفت: در این راستا با هدف کنترل منابع، صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش بهره وری، بیش از دو هزار تن از کارکنان این شرکت به صورت مستقیم تحت آموزش های تخصصی قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: کسب بالاترین امتیاز در مجموع امتیازات شاخص های ارزیابی نخستین همایش مدیریت سبز و نظام پیشنهادها به دنبال ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ دستگاه های اجرایی استان توسط این شرکت نشان دهنده تعهد و پایبندی خانواده بزرگ کارکنان توزیع برق پایتخت به این مهم است و امید داریم در آینده ای نزدیک بتوانیم در این حوزه دستاوردهایی هرچه درخشان تر کسب کنیم.

در فرآیند بررسی ادارات استان تهران در حوزه مدیریت سبز، عملکرد دستگاه های اداری و اجرایی این استان در حوزه مصرف انرژی، مصرف آب، مدیریت پسماند، سوخت وسایل نقلیه، ساختمان ها و تجهیزات و آموزش و فرهنگ سازی مورد ارزیابی قرار گرفت.