تودیع وزیر نیرو با حضور مدیران صنعت آب و برق

وزیر نیرو در آخرین جلسه با صنعت آب و برق کشور از اجرای موفق ۶۲۸ طرح با سرمایه گذاری ۱۳۲۰۰۰ میلیارد تومان در ۳۱ استان و در قالب ۷۸ هفته پویش، خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، در آخرین پویش هر هفته الف_ب_ایران دولت تدبیرو امید، دکتر رضا اردکانیان […]

وزیر نیرو در آخرین جلسه با صنعت آب و برق کشور از اجرای موفق ۶۲۸ طرح با سرمایه گذاری ۱۳۲۰۰۰ میلیارد تومان در ۳۱ استان و در قالب ۷۸ هفته پویش، خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، در آخرین پویش هر هفته الف_ب_ایران دولت تدبیرو امید، دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو با صنعت آب و برق کشور ارتباط ویدیوئی برقرار کرد.
دکتر اردکانیان از اجرای ۶۲۸ طرح با سرمایه گذاری ۱۳۲۰۰۰ میلیارد تومان در ۳۱ استان و در قالب ۷۸ هفته پویش، خبر داد و افزود: از نیمه دوم سال ۹۸ پویش هر هفته الف_ب_ایران با اجرای ۲۲۷ طرح در ۲۰ هفته و ۳۳۴۵۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری، آغاز گردید و در سال ۹۹ با اجرای ۳۰۷ طرح در ۴۴ هفته با سرمایه گذاری ۸۱۰۲۲ میلیارد تومان به کار خود ادامه داد .
وی با اشاره به اجرای پویش در سالجاری ابراز امیدواری کرد و افزود: فقط در ۱۴ هفته از سال ۱۴۰۰، تعداد ۹۴ پروژه در صنعت آب و برق کشور با سرمایه گذاری مبلغ ۱۷۵۵۱ میلیارد تومان به اجرا درآمده است.
در مراسم شورای پایانی معاونین و مدیران صنعت آب وبرق سراسر کشور، مدیران عامل شرکت های مادر تخصصی آب و برق به ارائه گزارش در خصوص عملکرد شرکت ها از آغاز پویش هر هفته الف_ب_ایران پرداختند.
وزیر نیرو ضمن قدردانی از کلیه خادمین بزرگترین صنعت زیر ساختی کشور، ماحصل عملکرد شرکتهای صنعت آب و برق را دریافت کرد و چند توصیه به عنوان حسن ختام مراسم شورای پایانی معاونین و مدیران صنعت آب وبرق سراسر کشوربیان کرد:
۱- ارزش وقت که تجربه ناپذیرترین و گرانبهاترین سرمایه است، را بدانید.
۲- بعد از زمان، منابع انسانی مهم ترین سرمایه صنعت آب و برق است و باید شایسته گزینی در اولویت قرار گیرد.
۳- ارزش سالاری در گام بعدی از مهم ترین دلایل انتخاب افراد در حوزه های مدیریتی است.
۴- کارهای ناکرده از کارهای عملی شده مهتر است و برنامه ریزی برای کارهای انجام نشده، ضروری است .
۵- ارتقا سطح سواد در حوزه آب و برق در سطح جامعه از طریق اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، تاثیر بسزایی در نحوه استفاده و مدیریت مصرف آب و برق خواهد داشت.
۶- توجه به بخش برون سازمانی صنعت آب و برق باید بیش از گذشته انجام گیرد و مشکلات پرسنل خارج از بدنه دولت باید بررسی و حل و فصل گردد.
شایان ذکر است در این مراسم مهندس علیرضا علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان و رئیس شورای انسجام بخشی آب و برق استان به عنوان نماینده زنجان در مرکز پایش شرکت توانیر حضور داشت.